Vince W
Hilversum, Nederland

Verstopt juweeltje in Sukhothai

Beoordeling van Ruean Thai Hotel
4,0 van 5 bollen12 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een mooi hotel in koloniale stijl met zwembad, van de hoofdweg af en 5 minuten buiten het centrum. Heerlijk rustige omgeving. Het diner is goed. Het was, toen wij er waren erg druk. We zaten uiteindelijk bij de bar.
De mensen zijn gastvrij een super vriendelijk.
De kamers zijn prima, airco is fijn op de kamer. Bij het zwembad ligbedjes en handdoeken om je af te drogen. Prima ervaring
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Grote georganiseerd groepen reizigers kunnen zorgen voor lange wachttijden bij het restaurant. Er...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
11.3 km van Ruean Thai Hotel
57.1 km van Ruean Thai Hotel
Zwembad
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 6 augustus 2023 via mobiele applicatie

Enorm knus hotel met lekker zwembad. Hotel ligt wel beetje buiten het centrum, waardoor je stuk moet lopen voor restaurants. Restaurant bij hotel echte aanrader. Ontbijtbuffet ook zalig! Personeel erg vriendelijk. Schoonmaak elke dag

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 5 februari 2018

we hadden een double en een twin kamer , vriendelijk personeel , verzorgde kamer ,
goed ontbijt , goed zwembad , redelijk harde bedden maar voor één nacht is dat wel ok. Wifi bereik is goed en airco is goed .

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met super gastvrije ontvangst. Een oase van rust in een super setting. We hadden de Superior room, deze liggen aan het zwembad. Kamers zijn netjes de douche is het enige minpunt omdat deze wel een heel erg zwakke strak heeft.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn hier een nacht geweest en het was prima. Mooi hotel, heerlijk zwembad, nette kamers (alleen ontzettend harde bedden). Wifi op de kamers is slecht. Over het totaal ziet het hotel er super mooi uit. Omdat we hier maar een nacht zijn geweest geen gebruik gemaakt van alle mogelijkheden

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk mooi en rustig opgezet hotel. Bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk. Overal WiFi bereik en goede airco. Veel schaduw zit/lig mogelijkheid bij zwembad. Rond het hotel veel lieve konijntjes. Een oase in de stad Sukothai. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2016