Hugo_Nina
Antwerpen, België

Mooi hotel met Chinese accenten

Beoordeling van Tharaburi Resort
4,0 van 5 bollen26 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een mooi en smaakvol ingericht hotel op wandelafstand van het historisch park. Vriendelijke service, ruime kamer met terras, mooie tuin en een verfrissend zwembad,... zorgen voor een aangenaam verblijf.
Het ontbijtbuffet was rijkelijk, wil je westers ontbijt dan is de keuze eerder beperkt.
Fietsen zijn gratis ter beschikking, maar zijn wel aan vervanging toe...
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Tharaburi Resort
27.0 km van Tharaburi Resort
Restaurant
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Goede uitval basis voor bezoek aan national park, het resort is klein en er heerst een goede sfeer, de service is goed niets is te gek, gegeten bij Thara bar, het eten was goed maar kleine kaart. Ontbijt was uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hier kom je tot rust. Dit zenplekje, achter de hoek van het Historical Park, is een kleinschalig hotel waar je hartelijk begroet wordt bij het onthaal. De kamers zijn ruim en heel gezellig ingericht. Lekker en budgetvriendelijk gegeten in het restaurant. WiFi is ok. Ontbijt is lekker met o.a. zelfgemaakte wafeltjes. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 13 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer voor 4 personen, de kamer had een tweepersoonsbed op de begane grond en een tweepersoonsbed op de eerste verdieping met een badkamer die zich buiten (maar wel in je kamer bevond, hier zat een deur tussen, deze moest altijd dichtblijven wegens velen salamanders die daar waren). Doordat wij al van te voren naar andere luxe ressorts waren gegaan viel dit enigszins tegen. De bovenverdieping kon men niet slapen wegens de hitte en de airco trok het niet. De dag erna plaatste ze met derde bed op de begane grond erbij. Er zijn bij het zwembad geen parasols aanwezig waardoor het in de middag niet te doen was om daar te liggen. Door hoge temperaturen was het zwembad ook warm (kan het resort niets aan doen). De tuin met water rondom het resort was aan vernieuwing toe, het water was troebel. Het ontbijt was matig, de eieren waren niet lekker wat geserveerd waren en voor cappuccino's moest je extra bijbetalen die met oploskoffie was gemaakt en al geserveerd met veel te veel suiker erin. (zoals al gezegd waren wij verwend door de andere luxe ressorts). Het middag en avondeten was wel om te smullen! Van curry, tot saté en groenten vendura. Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam alleen was hun Engels gebrekkig. Ook kon men daar fietsen gratis huren. Wij zijn tweemaal naar het historical park gefietst (10 minuten).

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 12 mei 2016 via mobiele applicatie

Positief is dat de kamers heel mooi zijn met fijne bedden.
Dichtbij het historical park met gratis fietsverhuur!
Het personeel is heel aardig, spreken wel niet heel goed Engels.
Lunch en diner van de kaart zijn ook lekker, het ontbijt valt dan weer een beetje tegen.

Aandachtspunten zijn toch dat het zwembad een verkoeling moet zijn en geen 40 graden. In deze hitte zoek je toch 's middags even een verkoeling en dat kan het zwembad je niet bieden. Ook is er geen schaduw bij het zwembad. Verkoeling zoek je dus op de kamer.
De tuin bij het hotel is niet heel netjes verzorgd, dit was toch bij andere hotels beter.
Tip! Kies geen 4 persoonskamer met 2 verdiepingen! In de bovenste kamer is het niet uit te houden, zelfs met de airco is hier hier bloedheet!

Qua prijs/kwaliteit is het ons toch tegengevallen. We zijn op rondreis door Thailand met een budget waar we toch op andere plaatsen vele betere hotels hebben gehad.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016

Leuk eenvoudig hotelletje niet van van het Unesco werelderfgoed.
Het gebouw en de tuin is zeer charmant en vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit één van de beste hotels.
Lekker eten en een leuke sfeer

Kamertip: Zeker een kamer kiezen met privé badkamer
Datum van verblijf: november 2015