Sharon C
Sint-Niklaas, België

Groene parel in de drukte 🌱

4,0 van 5 bollen10 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Drukke baan en dan : Je rijdt een steegje in, daarna een zanderige oprit en daarna niks dan groen.
Kamers liggen aan een kronkelend weggetje met allemaal een privé terras.
Comfortabele bedden en privé badkamer met douche.
Heel proper allemaal en mooi.
Zwembad is niet al te groot, maar hoeft ook niet meer dan dat te zijn voor een verfrissende duik. Onze kinderen hebben hun rot geamuseerd.
Ontbijt : je mag kiezen uit 9 dingen en dat wordt dan voor je klaargemaakt.
Goede uitvalsbasis voor verschillende activiteiten oa:
✅Zaterdag avond : even terug wandelen naar drukke baan, naar rechts de brug over en u komt op een avond markt om U tegen te zeggen (heel lokaal)
✅Must do : tempels bezoeken - hoek van de straat : vraag ren tuk tuk om met u rond te rijden gedurende een dag - wij betaalden 700 tbh
✅Andere must do : fietstocht op het platte land : sukhothai bicycle tour, vraag achter miauw - u zal u die dag zeker niet vervelen!
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
58.2 km van Foresto Sukhothai Guesthome
Zwembad
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie groene plek in Sukothai.
Verschillend soorten kamers, hoogstens tien appartementen op het hele terrein, mooi ingericht met heel veel groen, elk met een buitenzitje. Schoon en groot, extra bed paste makkelijk in onze kamer, zodat we er met z'n vieren konden slapen.
Eigenaar is aardig en heel erg efficiënt.
Ontbijt bestaat uit een stuk tien verschillende menu's (Thais en Westers) en komt overeen met de meeste ontbijten bij de Thaise hotels.
Fijn zwembad, niet super groot, wel diep. Past bij het aantal huisjes.
Vanuit hier zijn er genoeg restaurantjes op loopafstand om de hoek, en een leuke bar. Ook de gebruikelijke winkels, meerdere 7-eleven.
Naar het historische gedeelte is 20 min met tuktuk of 30 min met de vrachtwagenbussen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke guesthouse!
Wat hebben wij hier genoten. Een fantastisch ontvangst door de eigenaar, die ons meteen wegwijs maakte, tips gaf en meedacht over het doorreizen.
We zijn hier terecht gekomen omdat we een ander hotel in Sukhotai voortijdig verlaten hadden. Hier werden we met open armen ontvangen. Heel fijn plekje, om de hoek restaurantjes, nightmarket en barretjes. Zwembad is ook heerlijk!
De kamers zijn super schoon en hele fijne regendouche. De bedden zijn super en we hebben hier dus ook heerlijk geslapen.
Voor ieder die in Sukhothai is, is dit echt een aanrader!! Wij worden hier heel blij van!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Het foresto guesthouse was een van onze mooiste verblijven in heel Thailand. De aparte bungalow was zeer groot en heel mooi ingericht. We werden hier ook zeer aangenaam ontvangen. Het ontbijt was bovenal echt fantastisch!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat heerlijk hebben wij hier in een hele relaxte omgeving mogen eten. Wat een feest! Even bijkomen van de hectiek in de hoofdstraat. Met liefde gemaakt. The place to be in Sukhothai. Mocht je in de buurt zijn schuif dan zeker aan.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 januari 2016 via mobiele applicatie

Foresto ligt in New Sukhothai op 200m van de bushalte richting Old Sukhothai.
Het is een klein hotelletje met mooie ruime kamers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

In het restaurant hebben we enkel ontbijt gegeten wat zeker een aanrader is!
Het verfrissende zwembad is zeker een pluspunt op de warme dagen.

Datum van verblijf: januari 2016