Kirsten1204
Enschede, Nederland

Super vriendelijke gastfamilie

4,0 van 5 bollen26 nov 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
We werden onwijs vriendelijk ontvangen door de gastfamilie van het guesthouse. De kamers waren meer dan prima en iedere dag schone handdoeken en een gepoetste badkamer. Ook lagen er handdoeken speciaal voor het zwembad bedoeld. Bedden waren wat mij betreft iets te hard, maar ondanks dat prima geslapen. Ontbijt was heerlijk, voor ieder wat wils: Westers en Aziatisch ontbijt.. al is het Aziatische natuurlijk veel lekkerder. Bij een bezoek aan het kleine plaatsje Sukhotai zou ik absoluut nog eens naar Thai Thai Sukhothai gaan.
Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Thai Thai Sukhothai Resort
  • eDreams
10.4 km van Thai Thai Sukhothai Resort
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Na twee dagen Bangkok zijn we doorgereisd naar Sukhothai. We hebben overnacht bij het Guest House > echt fantastisch! Wat een rust, het is superschoon, vriendelijk personeel en het leukste is dat alles op fietsafstand te doen is. Deze kun je voor 50B huren bij het hotel. Erg leuk, en niet duur 🤗 supertof om de Historical City zo te ontdekken!

Wel een kleine tip voor mensen met geblondeerd haar: laat je haar niet nat worden in het zwembad, door de ijzerstalen slaat je haar groen uit (heeft overigens niets te maken met hoe schoon het water is).

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit zo hartelijk verwelkomd als in deze guesthouse! Met de glimlach werden we telkens begroet en geholpen. Zeer aangename guesthouse met een meer dan ok ontbijt, fietsen te huur voor 50B per 24u, een aangenaam zwembad en steeds op en top proper!
Aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een aanrader een leuke guesthouse dichtbij het Nationale Park. Bij het guesthouse te boeken met de tuktuk een roundtrip naar alle mooie tempels en Boeddha’s in Sukhotai.
Vriendelijk en aardig personeel. Leuke bungalow’s en kamers. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Voor een leuke prijs een zeer goede accommodatie!

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2019

Hele vriendelijke, hardwerkende mensen die zeer goed Engels spreken. De accomodaties zien er tip top uit! Wij hebben een bungalow geboekt die er geweldig uit ziet, modern is en super schoon. Het zwembad is heel fijn. Het restaurant dat ze aanraden “Junshine” viel alleen wel erg tegen. Niet qua eten maar de sfeer ontbrak en was wat ongemakkelijk. Het restaurant Sureerat daarentegen is geweldig. De mensen zijn heel vriendelijk en hardwerkend en het eten is heerlijk, het beste dat wij tot nu toe hebben gegeten!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Ondanks dat we ruim drie uur eerder aankwamen konden we meteen de kamer in, geen gezeur met regeltjes. De kamer was een heerlijk authentiek vrijstaand huisje, waar aan alles was gedacht. Het restaurant was super, heerlijk ontbijten. De bijna gratis fietsen waren ook top. De vriendelijke staff stond altijd voor ons klaar, geweldige mensen.

Datum van verblijf: juli 2019