Word beloond met One Key
Kapellen, België

Prachtig hotel op toplocatie

Beoordeling van Baan Georges Hotel
5,0 van 5 bollen16 nov 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
De eigenaar Luc ontving ons als een echte gastheer en gidste ons s’avonds door de stad. De kamer was zeer ruim, heel mooi en netjes en voorzien van alle comfort. Een heerlijke duik in het grote zwembad geeft een zalige start aan je dag. Voor het ontbijt is er zeer veel keuze en is het zalig vertoeven op het dakterras met een mooi uitzicht over Sukhothai. Het vers fruit recht van de markt, het zelfgebakken brood, eitjes en pannenkoek met banaan die we kozen zijn super lekker. Baan George is denk ik genoemd naar de super lieve poes George. Een echte aanrader!
Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.5 km van Baan Georges Hotel
  • ZenHotels.com
24.7 km van Baan Georges Hotel
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel gerund door een Vlaming met zijn Thaise vrouw. Prachtig gebouw met zeer mooi dakterras met zonsondergang. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd waarbij je keuze hebt uit 7 opties! Daarnaast Lekkere koffie en heerlijk vers fruit! Ook prachtig zwembad met ligstoelen en 2m diep! Alle kamers hebben terras, aan straatkant met zonsondergang! Absolute aanrader en eigenlijk heel goedkoop voor wat je ervoor in retour krijgt (45€ per kamer).

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

Het is zeer rustig, goed als je daarvan houdt. Ontbijt niet heel speciaal, en niet heel veel. Kamers groot, ver van old city en in de omgeving geen goede restaurants. Fijn dat we werden opgehaald en gebracht door eigenaar! Dat is top.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 14 november 2016

We konden er genieten van zeer ruime kamers die van alle comfort voorzien waren. 's Morgens leuk ontbijten op het dakterras met een mooi uitzicht over Sukhothai.
Luc is een super toffe kerel die je alles kan vragen.
Het zwembad is een extra troef om hier je verblijf te boeken!!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 17 september 2016

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Baan Georges.
Het is een prachtige villa met heerlijk zwembad in New Sukhothai.
Het is een paar minuutjes lopen en dan ben je aan de grote weg. Vanuit hier kan je zeer eenvoudig de (open) bus pakken naar Old Sukhothai. 's avonds moet je aan deze weg echt eten bij Poohs restaurant.

Wij kunnen iedereen aanraden om in Baan Georges te verblijven. We hadden een mooie ruime en schone kamer met balkon en heerlijke bedden. Gelegen in een rustig straatje tussen de locals. Er is een heerlijk zwembad aanwezig. Iedereen is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt 's ochtends is ook heerlijk en ook de koffie was heerlijk. Ontbijten doe je op het dakterras wat ook nog eens een prachtig uitzicht geeft. En dan niet te vergeten de meest charmante bewoner van Baan Georges, namelijk Sjors, onze dochter praat nog steeds over Sjors.

Stop met zoeken in Sukhothai en boek Baan Georges, daar krijg je geen spijt van

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en ons prettige verblijf.

Kamertip: Ik heb de andere kamers niet gezien maar ik weet zeker dat ze allen zeer mooi zijn.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben ons super geamuseerd in Sukhothai, een heel rustig stadje (naar Thaise normen)met heel vriendelijke mensen.Wij verbleven bij Poes Georges en zijn personeel Luc & Poo.Een prachtig guesthouse in koloniale stijl met ruime kamers en een hemels zwembad.Het ontbijt was heerlijk met door Luc zelfgebakken broodjes.Bedankt voor de heerlijke tijd en de taxi naar Chiang Mai, zeker tot ziens.
David, Manou, Peter & Thierry

Datum van verblijf: september 2016