leonietraveller
Nederland

Rust als je dat zoekt

Beoordeling van Baan Georges Hotel
2,0 van 5 bollen16 nov 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is zeer rustig, goed als je daarvan houdt. Ontbijt niet heel speciaal, en niet heel veel. Kamers groot, ver van old city en in de omgeving geen goede restaurants. Fijn dat we werden opgehaald en gebracht door eigenaar! Dat is top.
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.5 km van Baan Georges Hotel
58.5 km van Baan Georges Hotel
Zwembad
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 14 november 2016

We konden er genieten van zeer ruime kamers die van alle comfort voorzien waren. 's Morgens leuk ontbijten op het dakterras met een mooi uitzicht over Sukhothai.
Luc is een super toffe kerel die je alles kan vragen.
Het zwembad is een extra troef om hier je verblijf te boeken!!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 17 september 2016

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Baan Georges.
Het is een prachtige villa met heerlijk zwembad in New Sukhothai.
Het is een paar minuutjes lopen en dan ben je aan de grote weg. Vanuit hier kan je zeer eenvoudig de (open) bus pakken naar Old Sukhothai. 's avonds moet je aan deze weg echt eten bij Poohs restaurant.

Wij kunnen iedereen aanraden om in Baan Georges te verblijven. We hadden een mooie ruime en schone kamer met balkon en heerlijke bedden. Gelegen in een rustig straatje tussen de locals. Er is een heerlijk zwembad aanwezig. Iedereen is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt 's ochtends is ook heerlijk en ook de koffie was heerlijk. Ontbijten doe je op het dakterras wat ook nog eens een prachtig uitzicht geeft. En dan niet te vergeten de meest charmante bewoner van Baan Georges, namelijk Sjors, onze dochter praat nog steeds over Sjors.

Stop met zoeken in Sukhothai en boek Baan Georges, daar krijg je geen spijt van

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en ons prettige verblijf.

Kamertip: Ik heb de andere kamers niet gezien maar ik weet zeker dat ze allen zeer mooi zijn.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben ons super geamuseerd in Sukhothai, een heel rustig stadje (naar Thaise normen)met heel vriendelijke mensen.Wij verbleven bij Poes Georges en zijn personeel Luc & Poo.Een prachtig guesthouse in koloniale stijl met ruime kamers en een hemels zwembad.Het ontbijt was heerlijk met door Luc zelfgebakken broodjes.Bedankt voor de heerlijke tijd en de taxi naar Chiang Mai, zeker tot ziens.
David, Manou, Peter & Thierry

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Aangekomen in de kamer vroegen we ons af of we wel die kamer geboekt hadden, zo groot! Het klopte, de familiekamer is echt groot. Twee slaapkamers, badkamer, apart toilet en een ruimte met tafel en vier stoelen, aanrecht en koelast.
Familiekamers liggen zo'n vijftig meter van het hoofdgebouw en zwembad.
Personeel zeer vriendelijk. Omtbijt smakelijk en met mooi uitzicht door ontbijtruimte op derde verdieping.
Geen wifi op de (familie) kamer.
Jammer dat er aan de de omgeving van het zwembad niet veel gedaan lijkt te worden, kapotte stoelen en rommel. Met een kleine moeite zou dit er een stuk aantrekkelijker uitzien.
Gelegen in nieuw Sukothai. De directe omgeving van het hotel is niet bijzonder, oud Sukothai daarintegen zeker wel.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 november 2015

Prima prijs/kwaliteit : mooie ruime familiekamer en badkamer - balkon maar geen uitzicht. Geen handdoeken voor zwembad. Gratis water, koffie, thee. Ontbijt erg lekker met verschillende keuzes en veel vers fruit. Zwembad groot maar vuil water en vuil rondom (ligstoelen stoffig van werken aan nieuwe bar) + zwembad wordt ook verhuurd aan buitenstaanders zodat het erg druk is en alle stoelen benomen zijn. Eigenaar Luc zeer spontaan. Vrouw Poo behulpzaam maar weinig spraakzaam. Op wandelafstand van centrum New Sukhotai. Slechte WIFI.

Datum van verblijf: augustus 2015