Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben ons super geamuseerd in Sukhothai, een heel rustig stadje (naar Thaise normen)met heel vriendelijke mensen.Wij verbleven bij Poes Georges en zijn personeel Luc & Poo.Een prachtig guesthouse in koloniale stijl met ruime kamers en een hemels zwembad.Het ontbijt was heerlijk met door Luc zelfgebakken broodjes.Bedankt voor de heerlijke tijd en de taxi naar Chiang Mai, zeker tot ziens.
David, Manou, Peter & Thierry

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Aangekomen in de kamer vroegen we ons af of we wel die kamer geboekt hadden, zo groot! Het klopte, de familiekamer is echt groot. Twee slaapkamers, badkamer, apart toilet en een ruimte met tafel en vier stoelen, aanrecht en koelast.
Familiekamers liggen zo'n vijftig meter van het hoofdgebouw en zwembad.
Personeel zeer vriendelijk. Omtbijt smakelijk en met mooi uitzicht door ontbijtruimte op derde verdieping.
Geen wifi op de (familie) kamer.
Jammer dat er aan de de omgeving van het zwembad niet veel gedaan lijkt te worden, kapotte stoelen en rommel. Met een kleine moeite zou dit er een stuk aantrekkelijker uitzien.
Gelegen in nieuw Sukothai. De directe omgeving van het hotel is niet bijzonder, oud Sukothai daarintegen zeker wel.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 november 2015

Prima prijs/kwaliteit : mooie ruime familiekamer en badkamer - balkon maar geen uitzicht. Geen handdoeken voor zwembad. Gratis water, koffie, thee. Ontbijt erg lekker met verschillende keuzes en veel vers fruit. Zwembad groot maar vuil water en vuil rondom (ligstoelen stoffig van werken aan nieuwe bar) + zwembad wordt ook verhuurd aan buitenstaanders zodat het erg druk is en alle stoelen benomen zijn. Eigenaar Luc zeer spontaan. Vrouw Poo behulpzaam maar weinig spraakzaam. Op wandelafstand van centrum New Sukhotai. Slechte WIFI.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 5 augustus 2015 via mobiele applicatie

Lekker ontbijt, propere grote kamers, behulpzame eigenaars en een groot zwembad. Zeker het zicht van in de ontbijtruimte is uniek. Je voelt je hier thuis! Sukhothai zelf is een rustig stadje en de tempels bezoek je best met een eigen brommer.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 18 februari 2015

Goede gelegenheid om na een dagje tempels bekijken te logeren, op doorreis naar het noorden.
Heel veel waar voor je geld. Schone en grote kamers! Voor de liefhebbers is er zelfs BVN op de tv.
Hele aardige en behulpzame Belgische eigenaar.

Corry S

Datum van verblijf: februari 2015