Erik S
Ninove, België

Het beste hotel van onze rondreis.

Beoordeling van Baan Georges Hotel
5,0 van 5 bollen28 nov 2014 beoordeeld
Wij verbleven enkele dagen in Baan Georges en hebben het ons geen seconde beklaagd.
Luc cijfert zich volledig weg voor zijn klanten, je kan voor alles bij hem terecht. Hij spreekt ook meerdere talen. Heel mooie verzorgde kamers. Super zwembad en prachtig groot terras.
Op wandelafstand van restaurants en de bushalte naar de oude stad.
Datum van verblijf: november 2014
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.5 km van Baan Georges Hotel
6.9 km van Baan Georges Hotel
Restaurant
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 29 juli 2014 via mobiele applicatie

Wij verbleven verschillende dagen in Baan Georges bij Luc, zijn vrouw en de poes Georges. We werden er zeer goed ontvangen! Het hotel heeft mooie grote kamers en beperkt in aantal. Je zit dus eigenlijk steeds rustig. Op het dak is er een prachtig terras om te ontbijten. De ligging is op wandelafstand van het centrum van de nieuwe stad.

Beoordeeld op 29 juli 2014 via mobiele applicatie

Baan Georges is een prima kleinschalig hotel met ruime schone kamers en een groot zwembad. Het stadje zelf is niet zo boeiend, maar een prima uitvalsbasis om de tempels te bekijken. Ik vond deze (vooral door de ligging in een mooi park) fraaier dan die in Ayuthhaya. Ook is het de moeite waard om een fietstocht door de mooie omgeving te maken, bijv. via Cycling Sukhothai.
De vriendelijke eigenaar van Baan Georges, Luc, heeft ons van en naar het station van Phitsanulok gebracht, dat was erg prettig!

Beoordeeld op 28 juli 2014

Baan George was voor ons ( familie met drie kindjes (3,9 en 11) alles wat een guesthouse moet hebben: goede ruime kamers, lekker ontbijt, mega zwembad, rustige ligging, relaxte sfeer).
Luc, de Belgische eigenaar, kwam ons van het busstation halen en bracht ons er na 4 dagen opnieuw naar toe. We hadden er een zeer relax verblijf. Toen onze zoon verjaarde kreeg hij tiramisu voorgeschoteld. Hij vond dat geweldig! Elke dag bakte Luc verse broodjes en we kregen er zelfs 5 mee om op te eten op onze lange rit naar Chiang Mai. Voor Luc was niets te veel....
Enig verbeterpuntje: er was een slechte geur komenende van douche en lavabo. Maar daar hadden we snel een oplossing voor. Luc zei ons dat hij dit zo snel mogelijk zou maken.
Bedankt Luc, we hadden een geweldige tijd.

5  Bedank Bed and breakfa... K
Beoordeeld op 12 februari 2014

Je word fantastisch ontvangen door een vriendelijke staff en met al je "probleempjes" geholpen ook gratis transport naar busstation gehad en er is een heerlijk ontbijt op een prachtige locatie en maak eens een tripje naar de N.P. in de buurt!!

Kamertip: kamers zijn alle zeer ruim en in een rustige buurt
Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 februari 2014

Een fijn en goed geprijsd guesthouse van de belgische Luc. Het ontbijt op het dakterras is heerlijk en de kinderen vonden het zwembad een verademing.
Ga zeker ook eten bij het restaurant van Luc zijn vrouw. De frietjes en het belgische bier waren heerlijk.

Kamertip: Ik was er in augustus 2012
Datum van verblijf: augustus 2013