Eddy R
Beringen, België

Gezellig familiehotel geleid door Belg

Beoordeling van Baan Georges Hotel
5,0 van 5 bollen12 feb 2014 beoordeeld
Je word fantastisch ontvangen door een vriendelijke staff en met al je "probleempjes" geholpen ook gratis transport naar busstation gehad en er is een heerlijk ontbijt op een prachtige locatie en maak eens een tripje naar de N.P. in de buurt!!
Datum van verblijf: januari 2014
Kamertip: kamers zijn alle zeer ruim en in een rustige buurt
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.5 km van Baan Georges Hotel
10.7 km van Baan Georges Hotel
7.1 km van Baan Georges Hotel
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 3 februari 2014

Een fijn en goed geprijsd guesthouse van de belgische Luc. Het ontbijt op het dakterras is heerlijk en de kinderen vonden het zwembad een verademing.
Ga zeker ook eten bij het restaurant van Luc zijn vrouw. De frietjes en het belgische bier waren heerlijk.

Kamertip: Ik was er in augustus 2012
Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 11 maart 2013

Alle ingredienten voor een verblijf zijn aanwezig bij baan georges. Een klantvriendelijke eigenaar,die ons van het busstation kwam halen en er alles voor deed om het verblijf aangenaam te maken. Een heerlijk zwembad en grote schone kamer . Een medewerkster die een wasje voor ons deed en iedere dag voor een lekker ontbijtje op het dakterras verzorgde. Het hotel ligt op loopafstand van de hoofdweg alwaar je kan eten of een taxi, tuk tuk kan nemen. Er zijn ook fietsen beschikbaar. Overigens is het eten in het restaurant van Lu, de eigenaar.....Poo heerlijk,ieder gerecht word apart en ter plekke bereid...heb wel een beetje geduld. Baan georges ligt in New Sukhothai en met een bus welke aan de hoofdweg staan ben je in een kwartier in old sukhothai voor het historisch park. Fietsen in new sukhothai tussen de locals is oom erg leuk. Kortom we hebben ons hier 3 dagen zeer aangenaam vermaakt.
Baan georges ligt tussen de huizen van de locals, die honden en kippen als huisdieren hebben.

Datum van verblijf: maart 2013
Beoordeeld op 1 januari 2013

Ons tweede kort verblijf in twee jaar tijd.nog altijd onder de indruk van het heel nette zwembad! Kamers zijn ruim en goed onderhouden.airco indien nodig werkt perfect. De blaffende honden in de straat die soms eens wat kabaal maken, ja die zijn er in gans Thailand,maar na enkele Pinten hoor je die niet meer!deze keer was het van oud naar nieuw vuurwerk en vuurwerk van 18u tot ....alles op was. Nog steeds druk in de weer zijnde eigenaar die voor zijn gasten heel behulpzaam is! Er heerst hier niet het gevoel van een groot hotel. Verder geen opmerkingen.

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 8 december 2012

Super locatie, service, omgeving en zwembad! Echt een van de beste accommodaties van onze twee maanden in Thailand! De prijs/kwaliteit verhouding is top. Hier moet je echt zijn als je in Sukothai bent!

Kamertip: Voor gezinnen is de familiekamer een aanrader!
Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 21 november 2012

We kwamen er toe met de tuk-tuk, waren de Thaise huizen nog niet gewoon en dachten 'oei, waar zijn we nu terechtgekomen ?' . Maar het was een schitterend verblijf ! Alleen hebben we inderdaad een beetje geluk gehad met een Thaise gaste die het telefoonnummer bleek te hebben van Poo, de uitbaatster, zodat we konden inchecken. Zalig ontbijtterras op 2de verdieping, met uitzicht over de omgeving. Heel rustig slapen, groot muskietennet over het bed zelfs. En perfecte uitvalsbasis voor Old-Sukothai, de bus ernaartoe stopt om de hoek ! Overheerlijk zwembad ook, dus meer moet het echt niet zijn. Zeer billijke prijs ook, en Luc brengt je 's morgens naar het busstation, wat kan een mens nog meer verlangen ?

Kamertip: Vraag als het kan de familiekamer !
Datum van verblijf: november 2012