Tammie0806
Den Bosch, Nederland

Gezellig hotel met fijn zwembad

Beoordeling van Sabaidee Guesthouse
4,0 van 5 bollen8 aug 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit hotel ligt wat buiten de nieuwe stad in een landelijke omgeving. Het is goed te bereiken en aangezien er in zowel oud als nieuw sukhothai weinig te beleven is, mis je ook niets aan 'de stad'. De kamers zijn schoon en ruim en liggen in een jungle-achtige tuin. Je hebt een zitje voor de deur, maar er zijn ook in de tuin diverse zitjes. Wel zou het fijn zijn als er wat meer relax-stoelen waren. De eigenaar (spreekt vloeiend frans en engels) en personeel zijn supervriendelijk en bereid je overal mee te helpen. Het eten in het gezellige restaurant is oke, enige aanmerking is dat de porties wat aan de kleine kant zijn.
Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 nov 2016
58.3 km van Sabaidee Guesthouse
Zwembad
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij warm ontvangen. Direct uitleg over hoe je bij de bezienswaardigheden kunt komen.

Vervolgens kregen wij te horen ' we hebben een zwembed'. Wat een verrassing. Dat stond nergens vermeld en hij bleek ook gloed nieuw te zijn. Heerlijk!

Wij hadden het voordeligste huisje. Simpel maar schoon. Bed misschien wat aan de harde kant.

De tuin is erg mooi aangelegd. Echt het jungle gevoel!

Datum van verblijf: september 2015
sabaideehouse, Directeur général van Sabaidee Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2016

Sawasdee krap
Thank you very much for your comment, we hope to see you again.

Beoordeeld op 7 juli 2015 via mobiele applicatie

Het guesthouse ligt een stukje van de weg af. Een leuk wandeltochtje om te maken. Toen wij met z'n tweeën daar aankwamen leek er eerst geen plek te zijn. Reserveren bleek dus wel een aanrader! Erg vriendelijke eigenaar en werknemers. De kamer waar we uiteindelijk terecht kwamen was vrij klein, maar de locatie was erg mooi. Het eten in het bijbehorende restaurant was prima en niet heel erg duur. Vanaf dit guesthouse wilden we gaan fietsen met cycling sukhothai en toen we navroegen bij de eigenaar is deze direct voor ons gaan bellen. We mochten onze spullen in het kantoor opslaan. Kortom, ookal was de kamer erg klein, ik vond dit een erg leuk en prettig guesthouse voor ons verblijf in sukhothai en ik zou er zonder twijfel nog een keer heen gaan wanneer ik weer in sukhothai ben!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 13 juli 2014 via mobiele applicatie

Deze mensen hebben écht begrepen hoe je mensen een welkom gevoel geeft. Bij aankomst op het busstation stond een tuktuk ons al op te wachten, dit was door het guesthouse geregeld. In het guesthouse werden we ontvangen met koude eau de cologne doekjes en een glas koud water. Dat was precies watwe nodig hadden na een lange busreis. Daarna de kamer bekeken (op de 1e verdieping met airco en warm water voor 400 baht per nacht). Bij het inchecken kregen we duidelijke informatie over de omgeving. Fietsen en internet is beide gratis. Top! Fietsen is vooral ok om even naar het centrum te gaan. Ongeveer 5mim fietsen. Heerlijk rustig plekje met goed eten en gastvrijheid die past bij een luxer oord.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 3 juli 2014 via mobiele applicatie

Gister aangekomen in Sabaidee House, we werden gastvrij ontvangen en meteen werden dingen goed uitgelegd(hoe naar old suhkothai te komen etc). Daarna zijn we in het centrum wat gaan eten waar je makkelijk kan komen op de fietsen die je gratis mee mag nemen uit de accommodatie.

Nu de 2de dag zeer goed geslapen in de mooie kamers, de douche kan niet zo hard maar dat is te verwaarlozen in de beoordeling.

Het beste van sabaidee house is toch wel het eten, heerlijk verfrissende shakes en veel huisgemaakte producten. Wil je toch een beetje safe spelen met je maag dan is dit de plek.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 17 november 2013

-prachtige omgeving
-vriendelijk personeel
-uitstekende prijs/kwaliteit verhouding (beste van 3 weken backpacken door Thailand)
-zeer propere kamer en badkamer
-ligt wat afgelegen van centrum new Sukhothai, daar zijn dus niet geweest. het interessantste is old Sukhothai en daar geraak je heel gemakkelijk vanuit dit guesthouse, de grote weg is op +/-1km wandelen en daar stopt een busje die tussen de oude en nieuwe stad over en weer rijdt. Veel voordeliger dan een tuk tuk!
-gezien de ligging dus heel rustig

Datum van verblijf: november 2013