chrisOostkamp
Oostkamp, België

Mooi resort

4,0 van 5 bollen29 dec 2019 beoordeeld
Dit hotel is schitterend gelegen in de unieke omgeving van Sukhothai . Mooie functionele kamers . Van de 2 restaurants was er maar één geopend . Dit restaurant was kwalitatief ok en goed . Goed ontbijt . Fietsen beschikbaar om de omgeving te verkennen .
Datum van verblijf: december 2019
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.9 km van Sriwilai Sukhothai Resort & Spa
26.4 km van Sriwilai Sukhothai Resort & Spa
Restaurant
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven de laatste jaren meerdere maanden in talloze hotels in Thailand, en alhoewel dit hotel met z’n 54? kamers er op het eerste gezicht heel mooi uitziet, was het z’n prijs en classificatie absoluut niet waard. Op de kamer bleek dat de luide airconditioning een vreselijke geur verspreidde, en dat er ook geen warm water uit de druppelende douche kwam. Jammer genoeg was er ondertussen niemand meer aan de receptie, dus maakten we ons op voor een warme nacht. Vooraleer de volgende ochtend te vertrekken om de tempels te bezoeken, meldde ik dit aan de receptie. Toen we terugkwamen bleek men een grote hoeveelheid chemische producten gegoten te hebben waardoor de hele kamer rook naar dit product, dat ook nog eens de ogen irriteerde. Bovendien nog steeds geen warm water. Ook rond het zwembad hing vaak een onaangename geur. Het personeel heeft duidelijk te weinig scholing gehad om klantgericht te werken. Nooit vroeg men of de problemen opgelost waren, noch sprak men nog over het gebrek aan ( warm ) water. Dit terwijl er volgens mij hooguit 10 kamers bezet waren. Ook het ontbijt dat vnl. op Aziatische toeristen is afgestemd valt zwaar tegen. 145 euro per nacht voor een lauwe druppelende douche, een mager ontbijt en stank of chemische oog-irriterende geur op de kamer is voor Thailand onaanvaardbaar. Vandaar deze slechte score. Jammer want mits een beetje TLC en bekwamer personeel zou dit een topper kunnen zijn.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

5 dagen in de omgeving van dit charmante resort gefietst mbv pocket earth app. resort heeft prima kamers, top zwembad en ook nog eens veel fietsen. enige minpunt is de onervarenheid van het personeel, in combinatie met geen zichtbare leiding. m.n bij het ontbijt valt nog wel iets te winnen

Datum van verblijf: januari 2019
Roger L, General Manager van Sriwilai Sukhothai Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Dear RonaldP363

Thank you for taking your time to share your experience about Sriwilai Sukhothai Resort & Spa to other travelers.

It was an absolute pleasure to have you as our guests. We take your comment about the personal and the breakfast very serious and we will talk together with the team for improvments.

Please do find some time to return to us in the near future. We truly enjoyed taking care of you.

We will wait for your return and for your next room reservation you can contact me direct at gm@sriwilaisukhothai.com. I will handle it personally.

With best wishes,

Roger Leuzinger
General Manager

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met uitstekende kamer en omgeving. Heerlijke massages, en goed eten! Gelegen vlakbij historical park.
Gratis gebruik van de fietsen, wat zeker niet mag ontbreken om de omgeving te verkennen. Top ervaring👌

Datum van verblijf: december 2018

Dear 295annemiekek

We are delighted to hear that you had such a lovely experience with us and enjoyed our facilities and service.
We all look very much forward to welcoming you back soon again.

Please do not hesitate to be in touch directly at gm@sriwilaisukhothai.com if I can be of any assistance.

With best regards,

Roger Leuzinger
General Manager

Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een feest om hier te slapen. Heerlijke bedden en fijne schone nieuwe kamers. En wat een contrast met het restaurant! Wat hebben we daar afschuwelijk gegeten zeg! En ook nog eens duur!!! Bizarre combinatie, slecht en duur eten. Het ontbijt duurt maar tot 10 uur en om 9 uur stopt het personeel al met het bakken van eitjes. Vreemd. Ook wordt er niet snel afgeruimd en bijgevuld tijdens het ontbijt. Personeel achter de receptie spreekt goed Engels en is erg behulpzaam. Ook geweldig dat je gratis fietsen mag meenemen. Binnen 15 a 20 minuten ben je in het oude park. En op 0,7 kilometer fietsen zit een goed restaurant (Baan Junshine) dus al met al hebben we het erg naar ons zin hier! Zwembad is ook erg mooi, schoon en fijn. Alles is pas 7 maanden oud.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 maart 2017

Een ontdekking van formaat was dit.
Tijdens onze tocht door Noord -Thailand, eerder bij toeval aanbeland in dit prachtig resort. Dit is architectonische een juweeltje. Opgetrokken in prefecte symmetrie met een shedi, de omwalling bestaat uit dezelde bouwstijl zoals te zien in site Sukhotai. Het complex is opgetrokken in de typische Thaise stijl doch met een strakkere moderne toets. Alles is smaakvol ingericht en creëert een chique maar ook knusse sfeer. De kamers zijn ingericht met oog voor detail, het is er zalig vertoeven. Genieten van zonsondergang boven het infinity zwembad, de rijstvelden en Chedi.
De staf, op ieder niveau, is werkelijk voortreffelijk. Van tuinman tot het deskpersoneel zijn allen super vriendelijk maar ook discreet en nooit opdringerig. De bediening is van een hoog niveau maar ook gemoedelijk zodat iedereen er zich thuis voelt. Een extra pluim voor kok want het eten, van ontbijt tot diner , is verfijnd maar ook authentiek. Wij hebben er genoten en bleven er uiteindelijk vijf dagen en vertrokken met tegenzin. . Sukhotai heeft er een voortreffelijk resort bij...dit wordt ons inziens een topper!

Datum van verblijf: februari 2017