Menno B
Waalre, Nederland

Rondreis N. Thailand

Beoordeling van TR Guesthouse
4,0 van 5 bollen9 feb 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Nabij het centrum en bij de rivier, een prima Guesthouse. Prijs/prestatie zeer goed, ook voor Thaise begrippen. Schoon en alles aanwezig. Goede douche prima bed en airco. Geen grote kamers maar ruim zat. Vriendelijke en behulpzaam personeel.
Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.7 km van TR Guesthouse
58.2 km van TR Guesthouse
Zwembad
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 31 december aangekomen, een dag later dan verwacht maar dat was geen enkel probleem. Eerst gebeld en toen via de boekingssite berichten uitgewisseld. Snelle en erg vriendelijke reactie. We verbleven 3 nachten in een van de bungalows. Deze zijn ruim en net. Fijne bedden met klamboe. Verder airco, een koelkastje en wat we erg blij mee waren: een veranda. Hier 's middags heerlijk ontspannen een boek lezen was ook wel even lekker. We hebben ook de was laten doen, erg fijn! Erg vriendelijke eigenaren en personeel. De ligging is ook prima. New town beviel ons uitstekend. Weinig toeristen, erg vriendelijke mensen die je lachend begroeten en een aantal ontzettend leuke adresjes om te eten (dream café!) en drinken (bar 64000!). Uiteindelijk een erg gezellige, kleinschalige, internationale jaarwisseling gevierd in Sukhothai.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Super propere kamers, niets op aan te merken. Zo net hebben we het nog niet gehad.
Enorme lieve eigenaars die er steeds voor je zijn. Je voelt je er heel welkom.
Heerlijk ontbijt! Laundry service ook perfect!
Prijs kwaliteit echt een topper!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

TR Guesthouse is ons heel goed bevallen! Wij hebben een bungalow geboekt voor 4 nachten. De bungalows zijn ruim en schoon en de bedden slapen heerlijk. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. We hadden airconditioning en een eigen koelkastje. Ook kun je hier lekker ontbijten. Het beste guesthouse in Thailand tot dusver!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 13 januari 2014

Wat een verademing dit hostel. Vriendelijke mensen en vooral brandschoon. We hadden een warme douche en een airco die op een goede stand kon ipv freezing. Echt een aanrader voor een kort verblijf in Sukhothai! De bungalows vonden wij een beetje raar liggen, achteraf in de tuin. Wij sliepen zelf in een normale kamer.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 1 augustus 2013

We hebben gebeld vanuit Mae Sot, waar we op dat moment wegens overstroming weg moesten. Wat een geweldig guesthouse. We werden aardig ontvangen, meteen naar de kamers gebracht, die groot en gezellig waren ingericht en ook zeer schoon waren. We hadden net de laatste 2 kamers. Restaurant is alleen voor ontbijt en dat was prima. Hele lekkere panaches en sandwiches.

Was een heel fijn guesthouse waar we 2 nachten zijn gebleven. Lekkere bedden, fijne douche en een super ontbijt en de gastheer en vrouw wilden overal mee helpen en heel vriendelijk.
Aanrader dus!

Datum van verblijf: juli 2013