133suzyv
torhout

Mooi resort

4,0 van 5 bollen6 nov 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Afgelegen, heel weinig volk toen we daar waren. Alles wel naar wens, heel vriendelijke mensen. Daar van een Thaise massage genoten die echt goed was en niet zo duur. Je kan je het hotel voorstellen als een uitstekende locatie voor huwelijken waar gasten dan kunnen overnachten. Tuin is mooi aangelegd en nodigt uit voor typische huwelijksfoto’s.
Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
26.6 km van Sukhothai Heritage Resort
ห้องเตียงแฝด
26.8 km van Sukhothai Heritage Resort
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen, dicht bij het vliegveld maar zeker 30 minuten rijden van Sukhothai zelf. Prima kamers, mooi gebouwd en aangelegd. Aanrader voor een kort verblijf hier. Absoluut geen last van het vliegveld.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, maar ongelooflijk onpersoonlijk personeel in restaurant met zeer beperkte, matige kaart.

Kamers zijn echt mooi en ontvangst bij aankomst was ook heel goed maar het diner was werkelijk teleurstellend. We hebben in 3sterren hotels gezeten waar het personeel zoveel aardiger was.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel. Heel rustig en mooi met nette kamers. Zonnig ligterras aan een fantastisch zwembad. Ideaal als tussenstop in een doorreis door thailand. We hebben van een lekker ontbijt genoten, avondeten was niet heel bijzonder, maar zeker geen teleurstelling.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het zijn fantastisch mooie kamers. Ontvangst is ook uitermate vriendelijk met een koude thee en een lekker fris handoekje. Het restaurant viel enorm tegen. Bediening is goed maar het eten was niet goed gaar bij meerdere gasten. Een gemiste kans voor dit mooie hotel.
De bar man in de cocktail bar is een geweldig personeels lid om trots op te zijn. Ook kan hij Nederlands praten en heeft ons aardig bijgepraat over het bijzondere Thailand.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 mei 2016

Een prachtig hotel in een prachtige stijl met super kamers in sukhothai!
Doordat er wanneer wij er waren bijna geen gasten waren hadden we voor ons gevoel het hele hotel voor ons alleen.
Personeel weer super zoals bijna overal in Thailand en het eten ook goed!
Vlakbij liggen prachtige bezienswaardigheden!

Datum van verblijf: juli 2015