hillejacob
Tzum, Nederland

Prachtige kamers

4,0 van 5 bollen10 aug 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het zijn fantastisch mooie kamers. Ontvangst is ook uitermate vriendelijk met een koude thee en een lekker fris handoekje. Het restaurant viel enorm tegen. Bediening is goed maar het eten was niet goed gaar bij meerdere gasten. Een gemiste kans voor dit mooie hotel.
De bar man in de cocktail bar is een geweldig personeels lid om trots op te zijn. Ook kan hij Nederlands praten en heeft ons aardig bijgepraat over het bijzondere Thailand.
Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
26.6 km van Sukhothai Heritage Resort
ห้องเตียงแฝด
26.8 km van Sukhothai Heritage Resort
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 10 mei 2016

Een prachtig hotel in een prachtige stijl met super kamers in sukhothai!
Doordat er wanneer wij er waren bijna geen gasten waren hadden we voor ons gevoel het hele hotel voor ons alleen.
Personeel weer super zoals bijna overal in Thailand en het eten ook goed!
Vlakbij liggen prachtige bezienswaardigheden!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015

We verbleven drie nachten in dit resort. Het hotel heeft zowel pluspunten als minpunten wat mij betreft. Ook denk ik dat veel van de reviews al een goed beeld geven.
De plussen: Het is een prachtig resort en ligt ideaal dichtbij Sukhothai vliegveld. Ze halen je gratis met een soort safari wagen van het briljante vliegveld op. Het onthaal is vriendelijk en professioneel. De kamer is groot en heeft een bizar groot bed. Erg fijn! Het ontbijtbuffet is heerlijk, maar wordt helaas niet dagelijks aangeboden. Het zwembad is prima. Dvd's kun je lenen bij de receptie. Het resort beschikt over fietsen, die je gratis kunt lenen en overdag gebruiken. Dagelijks krijg je water aangeboden en op de kamer zijn koffie en thee faciliteiten.
Nu de minnen: Je zit heel ver van alles af. Eigen vervoer is dus een must. Het ontbijtbuffet wordt alleen aangeboden als er veel gasten zijn. Zo hadden wij een ochtend zonder buffet en dan is het aanbod wat mager. In de directe omgeving is er eigenlijk niks te doen. Er is een biologisch lunch restaurant (aanrader), maar verder niks. Het eten op het resort zelf is prima, maar een beetje prijzig.
Overigens kun je buiten het resort rechts -bij een zaakje met blauw dak- aantrekkelijk geprijsd water, bier en chips kopen.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015 via mobiele applicatie

De service is prima, het resort ziet er goed verzorgd uit. Groot minpunt: er is zo goed als niets in de buurt waardoor je erg aangewezen bent op de faciliteiten van het resort. Denk aan eten, versnaperingen en entertainment. Tip: max 2 nachten

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 28 september 2013

dit nieuwe hotel is een juweel.
Schitterende kamers in een prachtig nieuw resort.
Dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden.
Pal naast het nieuwe locale vliegveld van bangkok air.
Daar heb je trouwers geheel geen last van.

Kamertip: Neem een kamer op de 1e verdieping.
Datum van verblijf: februari 2013
Beoordeeld op 23 juli 2013

Wij verbleven voor één nacht in dit hotel op weg met de auto van Kanchanaburi naar Chiang Mai. Dit is een echte aanrader: schitterend opgebouwd, warm en joviaal onthaal, mooie en ruime kamers, leuk zwembad, 's avonds prachtig verlicht, en dit in een erg rustige en rustgevende omgeving. Het eten 's avonds was ook echt prima. Het ontbijt 's ochtends was meer dan acceptabel (hoewel ik op andere lokaties wel een ruimer aanbod heb meegemaakt).

Enig minpunt lijkt me de lokatie voor bezoekers die naar het oude Sukhothai willen (en wie wil dit niet in Sukhothai...): je dient te rekenen op ca. 20 km. Zonder eigen vervoer lijkt me dit geen evidentie (tenzij het hotel hier een oplossing aanbiedt, doch dit hebben wijzelf niet geverifieerd).

Datum van verblijf: juli 2013