Bor Saen Villa & Spa(Phang Nga)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Baan Roongranee(Phang Nga)
Bangmee’house(Phang Nga)
Agoda.com
Banhalawee(Phang Nga)
22 maart 2018 beoordeeld

Dit kleine resort is prachtig gelegen midden in de natuur ver weg van iedere drukte. De kamers zijn eenvoudig maar comfortabel. Nog meer dan dat onderscheidt deze plek zich door de grote, grenzeloze gastvrijheid van Nui en Gerard. Zij regelen excursies in de omgeving (bijvoorbeeld een boottocht naar het 'James Bond' eiland) en geven adviezen over uitstapjes in de directe omgeving (Manora Waterfall) en een korte fietstocht (ca. 18km) met een reeks aan mooie en leuke bezienswaardigheden (fietsen zijn beschikbaar). Wat wij een verrijking vonden dat Gerard (omdat hij al zo lang in Thailand woont) veel inzicht kan geven in kenmerken en eigenschappen van het land en de bewoners die voor westerlingen vaak moeilijk te doorgronden zijn.
Daarnaast heeft Manora een fantastische keuken waar Nui de scepter zwaait. Een alleszins aan te raden plek om een paar dagen te verblijven.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Gerard M, Owner van Manora Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

We zijn weer blij met jullie review! Het is altijd leuk om te lezen dat onze gasten het naar de zin hebben gehad. Bovendien geeft het een mooi inzicht hoe we zijn, waar we zijn. Bedankt en wie weet tot een volgende keer!!!

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend kleinschalig resort! Leuke ontvangst door de hosts Gerard en Nui. Ook fijn om even Nederlands te kunnen praten met Gerard! Daardoor kregen we erg leuke tips om bezienswaardigheden in de buurt te bezoeken! Kortom, zeker een aanrader!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Gerard M, Owner van Manora Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Dankjewel Jelte en Aad! Het was oons ook een waar genoegen. Ook leuk dat we nog even konden genieten van het Chinese Feest in het dorp! Dank voor de klets en jullie komst. Het was op zijn Nederlands.... gezellig!

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En route per fiets richting Maleisie bij Manora Garden gelogeerd. Geweldig leuke plek (kleinschalige rubberplantage paar kilometer voor Phan Nga) waar de eigenaars de moeite nemen om het je naar je zin te maken. Keurige kamer, lekker gegeten en goede prijs - kwaliteit verhouding. Met dank aan Nui en Gerard!

Verbleef: februari 2018, reisde alleen
Gerard M, Manager van Manora Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Dank jullie wel voor de review!
Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Veel fietsplezier verder op jullie reis door de rest van Thailand en Maleisie!

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf bij Gerard en Nui. Ontzettend gastvrij en erg behulpzaam. Goede tips voor uitstapjes! Prima kamer in mooie huisjes in bijzondere rubberplantage. Omgeving is prachtig en de moeite waard om te verkennen. Zeker een plek om meerdere dagen te verblijven en om terug te gaan!!

Verbleef: december 2017, reisde alleen
Gerard M, Owner van Manora Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Hallo Hennine,
Fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad en je je goed hebt vermaakt! Wij vonden het ook heel gezellig en vonden het leuk om de beste tips te delen! Persoonlijk was het delen van de Stophoest en Autodrop voor mij ook een hoogtepunt ;)
We zien je graag terugkomen!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 2 nachten bij Manora Garden geweest, van ontvangst tot aan uitzwaaien helemaal top! Schoon, netjes, vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is het een prachtige omgeving waar wij ontzettend van hebben genoten. Zeker een aanrader dus!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Gerard M, Owner van Manora Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2017

Hi Maher en Roshina,
Dank je wel! Fijn dat jullie van onze gezelligheid, sfeer en adviezen genoten hebben! We hiopen dat jullie nog mooie dagen hebben en dat toekomstige gasten ook zo'n goed verblijf zullen hebben!