Geclassificeerd als nr. 6 van 41 dingen om te doen in Pai
Attractiegegevens
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk maar niet meer dan dat. Is 300bht inkom. Je kan er eitjes gaan koken en in de lager gelegen baden genieten van het warme water.

20 februari 2017 beoordeeld

Ga hier zeker heen. Wel de duurste hot springs van Pai, maar ook de enige met echte 'hot' springs. De rest is gezellig, maar niet echt warm water.
Deze is zeker een aanrader.

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor toeristen duur en weinig te zien. Verder geen echt commentaar. De andere is goedkopere net zo leuk.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stel je niet teveel voor van deze hotspring. Je kan er heerlijk relaxen van de rust en het warme water maar dan is alles ook gezegd. Er waren nog mensen bezig met een tweede poel aan te leggen, en de omgeving zelf is ook niet bijzonder. Wij zijn met een taxi er heen gegaan (150 baht) en de rit zelf er heen vond ik indrukwekkender dan de spring zelf. Ook goed te doen met de scooter maar houd er rekening mee dat je hier met wegen te maken krijgt met een klim of afdaling van 30graden. Tussen 5 en 6 is er ook vaak een controle van de politie op scooter rijders.

6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De route naar spa kan door sommige als vermoeiend worden ervaren, ik vond het met een gehuurde crosser een leuk stukje rijden.

Eenmaal daar kan je eieren kopen om die vervolgens te koken in het bronwater (tot 80°) of heerlijk genieten in de warme baden die een stukje beneden liggen. Prijs was 300 baht (+- 7,50 eu), zeker waard.

Reizigers die Pai Hot Springs bekeken, bekeken ook

Pai, Mae Hong Son Province

In Pai Hot Springs geweest? Deel je ervaringen!