“Relaxed”
Beoordeling van Pai Hot Springs

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stel je niet teveel voor van deze hotspring. Je kan er heerlijk relaxen van de rust en het warme water maar dan is alles ook gezegd. Er waren nog mensen bezig met een tweede poel aan te leggen, en de omgeving zelf is ook niet bijzonder. Wij zijn met een taxi er heen gegaan (150 baht) en de rit zelf er heen vond ik indrukwekkender dan de spring zelf. Ook goed te doen met de scooter maar houd er rekening mee dat je hier met wegen te maken krijgt met een klim of afdaling van 30graden. Tussen 5 en 6 is er ook vaak een controle van de politie op scooter rijders.

6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De route naar spa kan door sommige als vermoeiend worden ervaren, ik vond het met een gehuurde crosser een leuk stukje rijden.

Eenmaal daar kan je eieren kopen om die vervolgens te koken in het bronwater (tot 80°) of heerlijk genieten in de warme baden die een stukje beneden liggen. Prijs was 300 baht (+- 7,50 eu), zeker waard.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er midden op de dag, het was vrij rustig en hebben er zo'n 1,5 a 2u gebadderd. Erg heet! Maar wel lekker.

Je kan boven je eitje koken in het hete water, erg grappig.

Kosten zijn 300bht pp, er is ook een andere maar daar zijn we niet geweest. Wel leuk om met de scooter als tussenstop te pakken.

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de scooter even gestopt bij de pai hot springs. Hier even een rondje gelopen en even gezwommen in het warme mineral water. Leuk om even te stoppen met de scooter!

Bekijk meer beoordelingen
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere warme hotsprings! Leuk om te zien dat de locals hele zakken eieren in een keer laten koken in de hotspring!

Reizigers die Pai Hot Springs bekeken, bekeken ook

Pai, Mae Hong Son Province

In Pai Hot Springs geweest? Deel je ervaringen!