“Relaxte plek ”
Beoordeling van Pai Hot Springs

Geclassificeerd als nr. 15 van 45 dingen om te doen in Pai
Attractiegegevens
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De route naar spa kan door sommige als vermoeiend worden ervaren, ik vond het met een gehuurde crosser een leuk stukje rijden.

Eenmaal daar kan je eieren kopen om die vervolgens te koken in het bronwater (tot 80°) of heerlijk genieten in de warme baden die een stukje beneden liggen. Prijs was 300 baht (+- 7,50 eu), zeker waard.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er midden op de dag, het was vrij rustig en hebben er zo'n 1,5 a 2u gebadderd. Erg heet! Maar wel lekker.

Je kan boven je eitje koken in het hete water, erg grappig.

Kosten zijn 300bht pp, er is ook een andere maar daar zijn we niet geweest. Wel leuk om met de scooter als tussenstop te pakken.

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de scooter even gestopt bij de pai hot springs. Hier even een rondje gelopen en even gezwommen in het warme mineral water. Leuk om even te stoppen met de scooter!

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere warme hotsprings! Leuk om te zien dat de locals hele zakken eieren in een keer laten koken in de hotspring!

Bekijk meer beoordelingen
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie rit per scooter naar de hot spring. Je betaald wel een entree prijs en als je met scooter gaat (wat zeker aan te raden is als je van een uitdaging houd) betaal je nog wat extra. Wij waren er op een regenachtige dag wat het extra lekker maakt om even op te warmen in het warme water

Reizigers die Pai Hot Springs bekeken, bekeken ook

Pai, Mae Hong Son Province

In Pai Hot Springs geweest? Deel je ervaringen!