“Lekker smikkelen”
Beoordeling van Coconut Monkey

Coconut Monkey
Geclassificeerd als nr. 18 van 250 Restaurants in Ko Tao
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gesmikkeld, niks mis mee. Eitje hier, stukje bacon daar. Precies wat je wil na een avondje uitwaaien.

Datum van bezoek: juli 2018
Bedank N.W.H. d

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijk en gezond ontbijten, van yoghurt met noten, zaden en vers fruit tot boterhammen met pindakaas en alle soorten eitjes. Bovendien super lekkere smoothies en verse sappen.

Datum van bezoek: maart 2018
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk alles wat je hier kunt bestellen is heerlijk. Na de eerste keer op aanraden hier gegeten te hebben, komen we hier elke dag! Vooral de homemade ice tea met caramel cheesecake die elke dag vers gemaakt wordt zijn om verslaafd aan te raken. Perfecte sfeer om te werken of bij te komen van het duiken, mét super uitzicht.

Datum van bezoek: februari 2018
20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk plekje en leuke vibe. De yoghurt met granola en fruit was erg lekker! Ook de wrap met kip en de cappuccino waren top. Je kan hier ook vragen of ze de maaltijd to go maken, chill voor ontbijtje of lunch als je de boot pakt naar het volgende eiland. De chocoladeshake en de verse jus vonden we allebei gek smaken, die zou ik dus niet aanraden, maar verder een bezoekje waard :)!

Datum van bezoek: december 2017
5 november 2017 beoordeeld

Tijdens de eilandverkenning met de brommertjes, plots overvallen door een hevige regenbui en binnen gesprongen voor een kop koffie. Zowel de capucinno als de café latté waren overheerlijk, grote portie en van het nodige ‘baristawerk’ voorzien. Het zicht op de haven en pier is ook mooi meegenomen, het restaurant kan ik helaas niet beoordelen want de .road was calling again’ maar voor een koffie zou ik er absoluut zeker .eens binnenwippen...

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Coconut Monkey bekeken, bekeken ook

In Coconut Monkey geweest? Deel je ervaringen!