Pinnacle Koh Tao Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 53 per nacht.

• Gratis parkeren
Ameenjeerah Koh Tao(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
In Touch Resort & Restaurant(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ban's Diving Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 44 per nacht.

Haadtien Beach Resort(Ko Tao)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Koh Tao Simple Life Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

5 november 2017 beoordeeld

Ik kan alleen het restaurant beoordelen, het hotel hebben we niet bezocht...
Leuke plek met grandioos zicht op de pier en de zee. Wij bestelden 2 GT’s die perfect waren en een paar loempia’kes als hapje erbij. Omdat de knapperige loempias ons naar meer deden verlangen, koos ik het tweede hapje, puur uit nieuwsgierigheid : ‘Noname Chicken’ (er bestaat ook een Noname Veggie) voor 100 Bath. Toen opeens een reusachtig bord vol eten op ons af kwam kon ik mijn ogen niet geloven. Een tempurabeslag van kip, wortel, boontjes, ajuin, etc....met een zuurzoet dipsausje erbij . Superlekker, maar de honger was voorlopig ff over... In gedachten houden als je het besteld dus...

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant bij de pier van Koh Tao. Mooi uitzicht op de zee en de haven. Veel bedrijvigheid. Zalm sandwich en de burgers zijn top. Ook de curries zijn hier heerlijk. 'S avonds live muziek. Zijn hier twee keer geweest.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de avonden kan je onder het genot van life music genieten van je heerlijke thaise food! Een van de beste van heel thailand !Buiten kan je heerlijk zitten met uitzicht op het prachtige strand en zee. Tijdens happy hour heb je heerlijke
Pina coladas voor een goed prijsje!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt direct aan de pier. Onze kamer had een balkon (B12) en prachtig uitzicht op de zee. Wij hebben eigenlijk weinig tot geen last gehad van het geluid.

Het in- en uitchecken verliep erg vlot. De kamer was ruim, schoon en we konden lekker warm douchen. De kamers worden dagelijks in de middag schoongemaakt als je dat wenst. Je ontvangt ook dagelijks een flesje water per persoon. Het eten in het restaurant is prima. 's Avonds is er live muziek en je kunt er ook poolen voor 100 baht per uur.

Het personeel is (kind)vriendelijk en erg behulpzaam. Onze dochter was gevallen en gelijk stonden ze klaar met een pleister en ijs.

In de buurt zijn veel restaurants en winkeltjes te vinden. Op het strand (vanaf Karma bar tot het einde van de baai) is het goed vertoeven, het strand is daar ook schoon.

Naar Sairee beach betaalde wij 300 baht en naar Tanot Bay 400 baht.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
29 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant waar je perfect aan het water kan zitten. Goede maaltijden en een relaxte sfeer. Erg mooi savonds aan het water! Ze hebben er westerse maaltijden en thaise. Van alles wat. Niet duur, prijs kwaliteit is in verhouding hier.

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen