“Mooiste strand op Koh Tao”
Beoordeling van Shark Bay

Shark Bay
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 91,90*
Vanaf
Koh Tao & Koh Nangyuan Tour per speedboot ...
Geclassificeerd als nr. 5 van 22 dingen om te doen in Ko Tao
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
16 april 2018 beoordeeld

Zaten op Haadtien resort en dit is misschien wel het mooiste strand van Koh Tao. Kristalhelder water en gelegenheid tot snorkelen of duiken.

Datum van activiteit: september 2017

17 maart 2018 beoordeeld

ik had het geluk van een zestal haaien te zien, spijtig was het water wat troebel waardoor ik ze moeilijk op de foto kon zetten.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga aan het einde van de dag, rond half 5, en zwem een heel stuk het water in. Wij hebben meerdere haaien en schildpadden gezien! Echt geweldig! Zo’n mooie beleving. Hoogtepuntje van onze reis.

5 maart 2018 beoordeeld

machtige beleving om op zoon korte afstand de blacktip reef haaien voorbij tezien komen. ook in de baai er naast geweest bij haad tien daar zelfs de haaien in ondiep water gezien van nog geen 2 meter water. ook daar een hele grote schildpad kunnen aan schouwen wat een machtig gezicht

Bekijk meer beoordelingen
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier om misschien een shark te zien. Wij hadden geluk het waren een stuk of zes. Je kunt als je ze ziet het beste rustig blijven op je plek blijven . Er niet achteraan jagen bij mij bleven ze in een soort cirkel zwemmen.

Datum van activiteit: februari 2018

Reizigers die Shark Bay bekeken, bekeken ook

In Shark Bay geweest? Deel je ervaringen!