Opslaan

Lees alle 370 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Ko Tao
Beoordeeld op 7 maart 2018 via mobiele applicatie

Ga aan het einde van de dag, rond half 5, en zwem een heel stuk het water in. Wij hebben meerdere haaien en schildpadden gezien! Echt geweldig! Zo’n mooie beleving. Hoogtepuntje van onze reis.

Beoordeeld op 5 maart 2018

machtige beleving om op zoon korte afstand de blacktip reef haaien voorbij tezien komen. ook in de baai er naast geweest bij haad tien daar zelfs de haaien in ondiep water gezien van nog geen 2 meter water. ook daar een hele grote schildpad kunnen aan schouwen wat een machtig gezicht

Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Kwam hier om misschien een shark te zien. Wij hadden geluk het waren een stuk of zes. Je kunt als je ze ziet het beste rustig blijven op je plek blijven . Er niet achteraan jagen bij mij bleven ze in een soort cirkel zwemmen.

Beoordeeld op 15 december 2017

Mooie baai, aangedaan door middel van boot. Helaas geen haai hier gezien, wel in een andere baai. Veel vissen gezien.

Beoordeeld op 11 november 2017

Gemakkelijk bereikbaar vanuit het HaadTien resort waar wij verbleven.....de moeite van een sprong in het water meer dan waard...