“Super duik-en snorkelplek”
Beoordeling van Shark Bay

Shark Bay
Geclassificeerd als nr. 19 van 57 dingen om te doen in Ko Tao
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
11 november 2017 beoordeeld

Gemakkelijk bereikbaar vanuit het HaadTien resort waar wij verbleven.....de moeite van een sprong in het water meer dan waard...

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier geweest via de snorkeltour. Het koraal in deze baai is jammergenoeg helemaal dood en dat ziet er niet al te best uit. Keek vooral uit naar de haaien en schildpadden maar helaas niet gezien.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk schoon plekje. Schaduw en zon, voor iedereen wat. Je kunt hier goed snorkelen. Je kunt dit huren bij een restaurantje. Waar ze overigens niet heel vriendelijk zijn. Zal ze wel te goed gaan.
Je betaald 100 baht toegang. Je hebt dan geen toegang tot het zwembad van het resort.
Ik vind Shark Bay het mooiste strandje van Koh Tao.

14 augustus 2017 beoordeeld

Ook hier weer snorkelen, kom je ook langs op de snorkeltrip, ja kan eigenlijk beter de vroege boot nemen, dan zijn er weinig Chinezen, die niet kunnen zwemmen en met 100 tegelijk het water inspringen en over koraal heen walsen

Bekijk meer beoordelingen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pfhoe, was nog een behoorlijke klim die wij niet hadden verwacht en ook nog op t heetst van de dag. Eenmaal aangekomen een prachtige strand! Wij hebben snorkelsetjes gehuurd bij t resord. Eenmaal in het water bedachten we ons dat het slim was geweest om waterschoenen mee te nemen.. wat dus nodig bleek te zijn aangezien ik op koraal ben gaan staan nadat ik ergens van geschrokken was en besloot om te gaan staan.... gevolg een fikse snee in mijn voet. Neem dus voor de zekerheid waterschoenen mee.

Reizigers die Shark Bay bekeken, bekeken ook

In Shark Bay geweest? Deel je ervaringen!