Opslaan
Van tevoren boeken

vertaald door Google
Manieren om Shark Bay te ontdekken
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ben hier geweest via de snorkeltour. Het koraal in deze baai is jammergenoeg helemaal dood en dat ziet er niet al te best uit. Keek vooral uit naar de haaien en schildpadden maar helaas niet gezien.

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk schoon plekje. Schaduw en zon, voor iedereen wat. Je kunt hier goed snorkelen. Je kunt dit huren bij een restaurantje. Waar ze overigens niet heel vriendelijk zijn. Zal ze wel te goed gaan.
Je betaald 100 baht toegang. Je hebt dan geen toegang tot het zwembad van het resort.
Ik vind Shark Bay het mooiste strandje van Koh Tao.

Beoordeeld op 14 augustus 2017

Ook hier weer snorkelen, kom je ook langs op de snorkeltrip, ja kan eigenlijk beter de vroege boot nemen, dan zijn er weinig Chinezen, die niet kunnen zwemmen en met 100 tegelijk het water inspringen en over koraal heen walsen

Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Pfhoe, was nog een behoorlijke klim die wij niet hadden verwacht en ook nog op t heetst van de dag. Eenmaal aangekomen een prachtige strand! Wij hebben snorkelsetjes gehuurd bij t resord. Eenmaal in het water bedachten we ons dat het slim was geweest om waterschoenen mee te nemen.. wat dus nodig bleek te zijn aangezien ik op koraal ben gaan staan nadat ik ergens van geschrokken was en besloot om te gaan staan.... gevolg een fikse snee in mijn voet. Neem dus voor de zekerheid waterschoenen mee.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij de entree van het resort (waar het strand bij hoort) betaal je 100 bath toegang, want wij in principe prima vonden. Het strand zelf was prima, wit, niet al te groot en ook niet druk. De baai waar je in zwemt viel alleen zwaar tegen. Heel troebel water, alleen maar kapot getrapt koraal en bijna geen vis te bekennen. Verder ook maar een klein stukje waar je mag zwemmen. Binnen een halfuur waren we weer weg naar een van de wel prachtige baaien in Koh Tao.

Datum van activiteit: juli 2017