• Gratis parkeren
Pinnacle Koh Tao Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
In Touch Resort & Restaurant(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 36 per nacht.

Trip.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Koh Tao Simple Life Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Haadtien Beach Resort(Ko Tao)
  • Inclusief ontbijt
Ban's Diving Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 44 per nacht.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, wel iets de berg op en veel trappen. Een kamer met balkon nemen is wel een aanrader dat maakt dit hotel helemaal goed. Mooie zwembaden. Veel leuke restaurants en een supermarkt op loopafstand

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Tarna Align K, General Manager van The Tarna Align Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Dear Hansvander Lee,

Warm Greeting from The Tarna Align Resort, Koh Tao, Thailand.

First of all we would like to thank you for your stayed with us and grad to know that you had a grate time during you stay.

We will share this comment for our team for motivation and improve them for more hospitality.

Thank you again and hope to welcome you back to The Tarna Align Resort soon.

Best Regards,

Paitoon Boonsri
Resort Manager
rm@thetarnaalignresort.com

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar op een rij, een aantal dagen verbleven in dit hotel. Wederom uiterst tevreden. Mooie ruime kamers, heerlijke zwembaden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral Tuam en Sammy weten hoe het werkt.
Tot wellicht volgende keer!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Tarna Align K, Guest Relations van The Tarna Align Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Again, A HUGE THANK YOU for giving us a perfect five rating and taking some time to write us an awesome review for the second time around. Our staff, Specially Tuam and Sammy , were very happy to hear that they again serve you well. We will see you again next holiday! Thank you Tuam and Sammy. You make us proud! Cheers!

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg netjes en mooi resort. Heel erg vriendelijk personeel van receptie tot aan schoonmaaksters. Erg behulpzaam.
Kamer was prima. We hadden kamer zonder eigen zwembad. In oktober plek zat bij zwembad van resort. Ontbijt was redelijk divers. Je moet wel eindje lopen naar beneden of omhoog voor gezelligheid in de stad. 15 minuten waar je het best warm van kan krijgen. Op die weg zitten ook wel leuke restaurantjes.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Tarna Align K, Public Relations Manager van The Tarna Align Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Thank you very much for staying with us and writing us a wonderful review. Not to miss the perfect 5. We work hard to meet our guests expectation. We really appreciate your feedback and compliments. We'd hope to see you again in our beautiful resort. Cheers!

16 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een zeer mooi resort in het hogere gedeelte van Koh Tao. De staff spreekt goed Engels en is zeer vriendelijk. Het onbijt is steeds zeer lekker en uitgebreid. Er zijn genoeg zwembaden zodat de kinderen zich niet moeten vervelen. Het is wel een fysieke work out als je een paar maal per dag te voet van het hotel naar Sairee beach gaat. Zeker de terug weg is tamelijk stijl ( moeilijkste stuk begint aan de supermarkt).

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Tarna Align K, Reception Team van The Tarna Align Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Thank you very much for staying with us and writing us a wonderful review. Not to miss the perfect 5 rating. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We'd hope to see you again in our beautiful resort. Cheers!

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tijd op Koh tao rond gekeken voor een geschikt hotel. Dit was niet gemakkelijk omdat we niet echt iets konden vinden waar we blij mee waren.

Uiteindelijk toch een taxi genomen en boven op de berg gaan kijken. Dit was een goede keuze. Dit is een geweldig hotel. Vriendelijk personeel, goede kamers, lekker ontbijt en een perfecte ligging. Er zijn diverse zwembaden met ligstoelen. Sommige kamers hebben ook hun eigen zwembad. Deze kamer hadden we helaas niet.

Vanuit het hotel kun je ook prima een scooter huren. Dit is wel een aanrader. Dit omdat de taxi's behoorlijk duur zijn en je bent zo veel mobieler en kan het eiland super goed ontdekken. Niet de scooter meneer maar de receptie houdt je paspoort als borg. Daarom hebben wij het ook gedaan. Anders hadden we geen scooter gehuurd.

Enige puntje wat nog prettiger zou zijn als er ook nog bediening (qua drank en eten) aan het zwembad zou zijn.

Volgende keer als wij op Koh Tao zijn gaan we zeker weer hier heen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Tarna Align K, Reception Team van The Tarna Align Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

A huge thank you for taking the time to write us a wonderful review and giving us a perfect 5 rating! There's nothing more to say but appreciation. We'd love to welcome you back many times on your next holidays! So many sunsets are awaiting. Cheers!