Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Prachtige plek aan het strand, lekker rustig en uitstekende service! Bij het snorkelen zagen we nog een schildpad. Mooi wit strand waar we heerlijk hebben gelegen.
De man die ons bediende, Win, was erg vriendelijk

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 11 januari 2020 via mobiele applicatie

De locatie was prachtig en hoe het is gesitueerd aan Shark Bay is waanzinnig.

Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk en hun spa is zeker een aanrader als je niet naar de prijs kijkt.

Fijn dat er een gratis pendeldienst is naar de Pier of tegen betaling van 50 Baht naar Sairee Beach. Zeker omdat het eiland woekerprijzen rekent voor een taxirit.

Helaas zijn de prijzen in het resort bijzonder hoog in vergelijking met de rest van het eiland. Een kleine Chang kost al gauw 120 baht.

De hotelkamers waren zeker niet het geld waard. De badkamer was bizar klein en voldeed totaal niet aan het geld wat je ervoor moet neerleggen.
Er is geen ruimte om je handdoek uit te hangen laat staan jezelf fatsoenlijk af te drogen in de krappe badkamer.

Je krijgt 1 handdoek per persoon voor de douche en een standlaken. Kleine handdoekjes voor je gezicht of handen ontbreken.

Er is geen kastruimte waardoor je genoodzaakt bent alles uit te stallen op de kast waar de tv op staat.

Het uitzicht en de locatie maakt veel goed waardoor je snel alles vergeet. Maar de kamerprijzen.... nee! Je kunt beter meer neerleggen voor huisje in hetzelfde resort.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voor de shark bay. Na een rit op de scooter hebben wij hier geluncht. Dit is ons goed bevallen. Het eten zag er met passie gemaakt uit en smaakte ook zo. Geldt ook voor de verse fruit drankjes.

Tevens een heerlijke chil plekje met mooi uitzicht over het witte zand en blauw helder water.

Datum van verblijf: mei 2019
OPE_HT, Manager van The Beach Club By Haad Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Dear Jeroenk388,

Thank you for your review our property, we appreciated your comment. I am delighted to read that you enjoyed foods & drinks in our restaurant with the beautiful view.

We look forward to welcoming you back again.

Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Vorig jaar geslapen in dit hotel. Was erg goed. Dit jaar voor een dagje terug gegaan naar het hotel. Fijn strand waar je goed kunt snorkelen. Als je geluk hebt kun je blacktip haaitjes zien. Het restaurant bij het strand serveert heerlijk eten. Zeker een bezoekje waard als je op het eiland bent.

Datum van verblijf: april 2019
Ratchakorn B, Executive Assistant Manager van The Beach Club By Haad Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Dear ramona1984,

Thank you for taking the time to write this review and recommend us regarding your visiting restaurant at Haad Tien Beach Resort.

I am delighted to read how much you enjoyed beach front and restaurant and would like to thank you for sharing your impressions to other readers.

Our ultimate goal is your complete satisfaction and positive feedback such as yours encourages the entire team to strive especially Beach Bar food to offer our guests the perfect experience.

You can also reach us for special offer rate on your next visiting as in-house guest via reservations@haadtien.com

Beoordeeld op 6 januari 2019

Prima verblijf gehad! Het weer was niet zo goed, dit is dan een perfecte plek om te verblijven. Lekker bij het restaurant zitten en drankjes doen, massage sessie op het resort, zodra de zon schijnt zo het water in kunnen om te snorkelen.. Een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Ratchakorn B, Executive Assistant Manager van The Beach Club By Haad Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Dear ellenc305,

We thank you for your kind staying with us and share your good feedback via this review.

I and the resort team happy to know that you have an enjoyable time with us during your stay even the weather might not conspired.

Wish to welcome you to our warm embrace again and have a good trip ahead.

Sincerely yours,