Beoordeeld op 4 augustus 2016

Allereerst wil ik zeggen dat ik voor het eerst een reactie schrijf over een hotel.
Met deze reactie wil ik de manager wakker schudden (optimalisatie hotel beheer) en natuurlijk de reizigers. Tenslotte betalen we voor een degelijke hotel voor een degelijke prijs.
Positieve punten:
Onthaal mensen waren heel behulpzaam en vriendelijk. Ik hoef geen koninklijke ontvangst. Ligging is super. Je stapt af aan dichtbijzende pier en is maar 5min wandelen van het hotel.
Mooi zwembad.

Negatieve punten:
Slaapkamer niet hygiënisch. Matras even hard als een rots. Tenzij je van een harde matras houdt.
Badkamer ook niet hygiënisch. Alle sanitaire voorzieningen waren bijna verroest.

Ontbijt: Krijg je morgens niks binnen? dan moet je hier zijn. Ik vond het niks! Walgelijk!
Personeel: Mensen achter de balie supervriendelijk en behulpzaam maar daarbuiten kan je er niks mee aanvangen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 juli 2016

Rustige locatie net buiten de drukte
Direct aan het strand waar we vaak maar samen waren.
Huisjes zijn prima.
Vanwege het strand naast ons hebben wij geen gebruik gemaakt van het zwembad maar dat zag er ook goed uit.
als je je kamer wilt later schoonmaken dan geef je dit door bij de receptie, wisten wij niet dus een goede tip.
vriendelijke mensen waar we een toptijd hebben gehad

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

Kwamen hier met toeval, maar alles was al vol. Jammer, totdat de eigenaar zei dat hij boven het restaurant nog een kamer(A,B,C) vrij had. Best room ever. Vol uitzicht op zee. Ontbijt is incl en je kunt kiezen uit div opties. Stel dat het resort runt zijn niet de vrolijkste, personeel erg vriendelijk.

Kamertip: Boven het restaurant zitten nog 3 kamers met zeezicht incl ontbijt, 1500 bath
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 5 september 2015 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke mensen. Kon smorgens vroeg al inchecken.Goede kamer en goed ontbijt wat je zelf kunt kiezen van de kaart. Ligging is ook prima. Vlakbij allerlei winkeltjes en restaurantjes. Op 5 min. lopen van de pier.Schoon en heerlijk rustig zwembad. Aparte strandhanddoeken.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 12 april 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt 3 minuten lopen van de pier vandaan !
De kamers zijn netjes en schoon de bedden zijn wel hard
Je kan sochtends je sleutel bij receptie afgeven als je je kamer schoongemaakt wil hebben! Zwembad is prima voor een uurtje de ligstoelen bij zee zijn van hout en er lugt geen kussen op !
Het ontbijt slecht overal zitten vliegen je wordt er gek van !! Je kan beter bij 7/11 een croissant halen die smaakt nog beter !
Wij gingen vooral voor het duiken naar koh tao en dat is zeker de moeite waard !
Je maakt dan ook weinig gebruik van je hotel dus voor ons was het prima !

Datum van verblijf: april 2015