Beoordeeld op 3 augustus 2018

Wij hadden een familiebungalow met twee hele ruime slaapkamers, een woonkamer en twee hele ruime terrassen. De woonkamer was afgesloten met horren, de slaapkamers hadden goede airco. 1 badkamer had helaas geen warm water. Het strandje is echt schitterend, mooi snorkelen. Echter is het wel een beetje vergane glorie. over veel huisjes hangt een groot zeil, omdat het dak blijkbaar niet meer waterdicht is. Ook het restaurant wat heel mooi ligt, boven de zee, is sterk verouderd. Daarnaast waait het eten letterlijk van je bord. De ligging is goed, 10 minuutjes vanaf het stadje. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

We hebben hier 6 dagen gezeten en volop genoten. We hadden twee huisjes op het strand echt prachtig. Andere huisjes liggen verspreid in de heuvels en het is behoorlijk klimmen. Hier hadden wij dus geen last van. Ontbijt is prima, zowel westers als oosters georiënteerd. Restaurant serveert prima eten voor een redelijke prijs. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Snorkelen direct vanuit het tegen strand met ligbedden. Snorkelsets kun je lenen van het resort.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier met ons gezin 3 dagen overnacht. De sfeer en uitstraling is erg goed. Niet super de luxe maar beetje backpackers gevoel. Het privé strandje is perfect, lekker snorkelen en prima tentje voor een drankje en hapje. Verder hebben we de beste massage ever gehad. Was super. We vonden het nadeel dat er geen zwembad is, alhoewel sommige huisjes een eigen "pool" hebben. Het eerste resort als je naar het dorp / pier loopt (wat luxer en ook heerlijk restaurant) heeft een fantastisch zwembad. Wij zijn daar een keer gaan zwemmen. Er ligt een restaurant op een perfecte locatie waar het eten prima is. Ook voor ontbijt zit je op de zelfde toplocatie (Sea view).

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Superhuisjes. Zeezicht.Hemelbed.
Balcon met.ligbedden.Stille airco.Leuk restaurant.10 minuten lopen lamgs strand van leuk stadje. Zin is een topbediende in strandbar en restaurant.
Kortom een tropisch paradijsje. Romantiek. Full moon on your balcony

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 april 2016 via mobiele applicatie

Charm Churee Villa ligt in een heuvelachtig gebied op kleine afstand van de haven waar de boten aankomen.
De bungalows liggen allemaal op verschillende hoogtes en om er te komen is iedere keer weer een klimpartij. Niet zo geschikt voor oudere reizigers.
Via een binnenpad is men snel in het stadje.
Bedden zijn hard en niet echt comfortabel.
Restaurant heeft een fraai uitzicht maar de kwaliteit is matig.
Strand is klein en biedt basisfaciliteiten zoals een bar en strandbedjes. Geen topplaats vergeleken met resort wat naastgelegen is.

Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2016