Beoordeeld op 8 februari 2020

Ik heb samen met een vriendin mijn PADI gehaald bij Ban's diving resort. We sliepen samen op een kamer met een heel ruim tweepersoonsbed. Alles was schoon en er was ruimte zat. We hadden een kamer zonder airco maar alsnog weinig tot geen last gehad van muggen. Tijdens de cursus hadden wd met een groep van 4 twee instructeurs, Darren en Heidi, die deze ervaring echt top gemaakt hebben. De uitleg en het tempo van de cursus was goed en daarnaast was het met hen en de andere mensen bij het resort ook gewoon heel gezellig. Zeker een aanrader als je wil gaan duiken op Koh Tao.

Beoordeeld op 7 februari 2020

Aangezien ik de enige was die zich voor die dag had aangemeld voor de Nederlandse open water cursus had ik priveles van instructrice Manon. Ze gaf heel rustige en duidelijke uitleg en het was heel fijn samenwerken.

Voor de advanced cursus kwam er nog een cursist bij en iemand die voor zijn cursus de instructie moest observeren. Ondanks het belabberde zicht was het een geweldige ervaring.

De kamer was prima, goede douche, kluisje, airco deed het goed maar maakte een beetje lawaai. Als je de duikcursus doet krijg je korting op je kamer dus je kan het best even zelf contact met ze opnemen voor een reservering.

Het eten in het restaurant was goed, maar de service erg matig. Het leek soms alsof de bediening zijn best deed om je te negeren.

Al met al een heerlijk verblijf gehad en vooral genoten van het duiken.

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Ban’s Diving is echt n super Duikschool met erg vriendelijke instructeurs en zeker ook aardige mensen bij de receptie. Ik zou het zeker aanraden om hier je PADI te halen het kan ook in het Nederlands dus dat is super chill!

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Samen met me vriendin hebben we de open water cursus gedaan. Van te voren via Whatsapp gereserveerd. Toen ook te horen gekregen dat je met korting bij Ban's resort kan verblijven. Helaas hadden wij al iets anders geboekt. Maar zou zeker aanraden bij Ban's te verblijven, het is een goede prijs, mooie locatie en je zit gelijk lekker dichtbij. Wij begonnen de cursus met 3 personen, maar 1 iemand haakte af na de theorie (geen idee waarom). Dus we hadden het geluk dat we hierdoor prive les kregen van Sven van Boxtel. We zijn erg blij met de uitleg en aanpak van Sven. Hij focust op de juiste onderwerpen, laat jezelf dingen uitproberen waardoor je sneller dingen begrijpt en oppakt. Hij is erg rustig zowel onder als boven water. Voor ons was het de eerste keer duiken dus dat was heel erg fijn. We komen hier zeker nog eena teruf voor de Advanced cursus.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

Ik begon mijn soloreis op Koh Tao door een duikcursus te volgen! Online heb ik van tevoren Ban’s gekozen en geboekt. Via WhatsApp contact gehad met Sanne (Nederlands) en de Nederlandse cursus en accommodatie geboekt. Met korting kun je op het resort verblijven in een schone en ruime dorm! Lekker dichtbij iedere ochtend en een top locatie in het midden van het leuke en gezellige Sairee Beach. Ik had de luxe om beide cursussen privéles te krijgen van Nadia, omdat er deze week geen andere Nederlanders bij Ban’s hadden geboekt. Na een ochtend oefenen in het zwembad, heb ik in vijf dagen 9 hele toffe, relaxte en mooie duiken met haar gehad! Nadia legt rustig en duidelijk uit, beantwoordt al je vragen, geeft goede tips en zorgt er daarmee voor dat je het echt goed en compleet leert en begrijpt! Bij de duiken zelf is ze geduldig en betrokken bij je ervaring, geeft ze je vertrouwen en zelfstandigheid, en past zich ook aan aan wat je nodig hebt. Daarom ook heel fijn dat ik de Advanced cursus met haar kon vervolgen in plaats van een nieuwe instructeur. Daarnaast was ze altijd vrolijk en had ze altijd iets te vertellen, wat het buiten het duiken om ook gezellig maakte. Ik had het niet beter kunnen treffen! Super blij dat ik mijn twee certificaten binnen heb en dat ik dit van Nadia heb mogen leren :)

Datum van verblijf: december 2019