Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

We hadden hier 3 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht naar een andere lokatie vertrokken. Tijdens ons verblijf waren en talloze onderhoudswekzaamheden aan de gang en hadden we het idee dat we op een bouwplaats waren beland. Veel medewerking van het hotel om ons naar een andere lokatie te verplaatsen. Huisjes zijn uitstekend ingericht, maar het terrein is voor verbetering vatbaar. Er werd gewekt aan het zwembad waardoor het water vies was en dus geen zwemmogelijkheden bood.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Paradijsje. De Birmese meisjes komen elke dag je hut verzorgen. In de middag brengen ze potje thee met koekjes en de keukenprinsessen maken de lekkerste dingen voor lunch en diner aan het water. Een beter eetadres hebben wij niet kunnen vinden op het eiland. Hadden wel 2 maanden willen blijven. Complimenten aan de manager die altijd zelf ook in het restaurant at en dus precies wist wat er gebeurde. Toptent.

Kamertip: Zeezicht nemen!
Datum van verblijf: februari 2019
jannsensi, Owner van Sensi Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een paradijs; het ligt direct aan een mooi stukje strand en de opzet van het resort is mooi gedaan. Leuke bungalows in Thaise stijl, goed verzorgd en fijn groot terras. Wij hadden en bungalow met zeezicht en een buiten badkamer, heel apart! Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam; veel extra service zoals bijvoorbeeld een glaasje water brengen naar alle gasten op het strand, een kannetje thee en cake op de terrassen zetten in de middag. Goed restaurant bij het resort met top uitzicht en daarnaast veel leuke plekjes om te zitten (en overal bediening). Vanuit het resort loop je zo het dorp in dus dat is ook fijn en in de zee voor het hotel kun je al goed snorkelen. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Je verwacht meer luxe voor wat je betaald. De prijs-kwaliteit klopt qua kamer niet. Maar de sfeer en de oprechte vriendelijkheid van al het personeel is maakt veel goed. Alles is vriendelijk en behulpzaam. Glaasje water op het strand, kopje thee met cake in de middag bij je kamer. Badjas en slippers in de kamer. Overdadig schone handdoeken en de hele dag alles aan het schoonmaken.
De kamers zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken en vooral de badkamer heeft last van rioollucht. Bedden zijn goed en onze familie bungalow hadden beiden kamers een airco. De locatie bij de pier is wat onrustig. Wij hadden een huisje aan t strand en je hoort vanaf s ochtends heel vroeg met lawaai de boten vertrekken.
Nadeel van Ko Tao is dat Taxis heel duur zijn. Ontbijt is prima. Lekkere cappuccino en alles wordt continue aangevuld. Restaurant voor lunch en diner is wat duurder maar goed en ligt heel mooi.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Dit resort is fantastisch. Alles bij de hand, zwembad, restaurant, zee en centrum van dit kleine eiland.

De bediening binnen dit resort is op alle vlakken optimaal. Het ontbijt is zeer compleet en overige maaltijden zijn ook zeer goed voor een schappelijke prijs.

Een mooie plek waar ik nog eens terug hoop te komen.