Beoordeeld op 6 augustus 2019

Dit resort is fantastisch. Alles bij de hand, zwembad, restaurant, zee en centrum van dit kleine eiland.

De bediening binnen dit resort is op alle vlakken optimaal. Het ontbijt is zeer compleet en overige maaltijden zijn ook zeer goed voor een schappelijke prijs.

Een mooie plek waar ik nog eens terug hoop te komen.

Datum van verblijf: augustus 2019
jannsensi, Owner van Sensi Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Wederom een heerlijk verblijf gehad in dit heerlijke resort! De ligging direct aan het strand. Het uitstekende eten voor een goede prijs. De gezellige kamers met goede bedden en WiFi zijn onberispelijk schoon. De prijzen voor drankjes uit de mimibar zijn zelfs lager dan in het restaurant. Maar het allerbeste is het behulpzame en oprecht vriendelijke personeel!

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Sensi Paradise is wat mij betreft een hele goede keuze op het te drukke Koh Tao .
Gelegen aan de pier dus niet de beste plek , maar wel in een fantastische tropische tuin . Heerlijke bungalow, goed ontbijt met genoeg keuze om een paar dagen te doen .
Ik zou bij een volgend bezoek aan Koh Tao Sensi Paradise weer boeken .

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Niet te groot maar heel aangenaam resort. We hadden een ontzettend mooie kamer met uitzicht over de baai. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Bij het restaurant kan je heel erg lekker eten met prachtig uitzicht over het water. Het enige minpuntje: er zijn geen parasolletjes op het bijbehorende strand. Dat maakte het voor ons iets te warm om op het strand te kunnen liggen.

Datum van verblijf: november 2018
jannsensi, Owner van Sensi Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

We zijn in de watten gelegd door alle vriendelijke mensen van dit hotel.
Aan alles is gedacht. Een zeer goed restaurant aan zee. Met Thaise en westerse gerechten. Een apart restaurant voor ontbijt, met ruime keuze. Ook de koffie is voor Thaise begrippen goed.
De kamers worden goed schoon gehouden. We hebben geen enkel beestje op de kamer gezien terwijl je toch aardig in de "bush" zit. Dat hebben we in Thailand ook wel anders gezien.
Je bent verbaast over alle service. De gordijnen worden gesloten (wanneer je net even weg bent). Een glaasje water wordt ongevraagd gebracht op het strand.
Klamboe was ruim en voelde daardoor niet opgesloten. Goede airco. Op het terras buiten met ligbed en stoelen nog een goede ventilator en de mogelijkheid om koffie/thee te zetten.
Twee zwembaden. (Hoog en laag).
Maar vooral de complimenten voor de gastvrijheid.