Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit was de tweede maal dat we hier verbleven. De reden dat we terugkwamen was voor het duikcentrum en het eten. Jammer dat ze niet bijhouden of bepaalde klanten terugkomen of niet. We kregen de uitleg opnieuw bij de incheck.
Het eten is hier zeer lekker maar niet goedkoop.
Om buiten het hotel te gaan eten kan je met een gratis shuttlebusje mee naar het centrum tot aan de pier.
Pick up en afzetten zijn voorzien als je op het eiland aankomt. Volg gewoon de massa als je uitstapt en je ziet de mensen staan met een bordje met de naam van het resort...vanaf dan gaat alles vanzelf..je valiezen worden tot in de kamer gebracht wat wel handig is met al die trappen...bij het uitchecken verloopt alles in de omgekeerde volgorde.
Het zwembad is niet heel erg groot maar heeft een leuk uitzicht, handdoeken en ligzetels rondom zijn voldoende.
De kamers zijn ruim en proper...met zeezicht. Wel jammer dat we moeten betalen voor een matras op de grond voor onze dochter. Een extra bed had toch leuker geweest voor haar.
Het duiken zelf was zeer goed met niet teveel mensen maar fris drinkwater en fruit waren ze vergeten....jammer voor de prijs zou dit niet mogen...
Kortom een goed hotel. We komen nog terug.

Datum van verblijf: juli 2019
MANAGER_JAMAHKIRI, General Manager van Jamahkiri Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear sir,

It's all the time a pleasure to read the satisfaction of our guest, all of our team would like to thank you about your review.

I hope to see you again if you will be back at Koh Tao

Kindest Regards

Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven drie nachten in dit prachtige hotel. We werden heel welkom onthaald. De man aan de receptie is ongelooflijk vriendelijk. Onze kamer had een ruim balkon met adembenemend uitzicht. De kamers zijn groot en de badkamer is voorzien van bad en douche. Het personeel is supervriendelijk. Het ontbijt is overheerlijk. Je kan a la carte eitjes bestellen en er staat steeds cava klaar om de dag goed te beginnen. Het enige minpuntje aan het hotel zijn de trappen. Het zijn er nogal veel, maar dat vonden we helemaal echt erg want daardoor heeft het hotel ongelooflijk mooie uitzichten aan het zwembad,restaurant, ....

Datum van verblijf: december 2018
General M, General Manager van Jamahkiri Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Dear Sir,

Thank you so much for your review. It was a great pleasure for all the personnel to have you as guests. The Jamahkiri Team gives her best everyday for our customers. Your review is a reward for her.

Thank you for your understanding and we hope to see you again soon.

Kindest regards

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een erg fijne week gehad, wat een prachtig hotel! Het uitzicht vanuit de kamers is adembenemend. Het zwembad is een heerlijke plek om te zijn. Personeel vriendelijk, we hadden een eigen ‘host’. Ontbijt is goed. De tuin wordt goed onderhouden. Prachtig mooi. De schoonmaak gaat geruisloos en snel, en heel zorgvuldig. Alles is brandschoon. Het strandje van Shark Bay waar het hotel bij ligt is denk ik het mooiste strandje van heel Koh Tao. Ik las in recensies over gedateerde styling, maar het past ook gewoon bij de cultuur, de omgeving, de beleving.

Om wel rekening mee te houden:
- De prijzen van het restaurant, de drankjes bij het zwembad, de minibar, de spa, etc. zijn wel erg hoog. Overal komt uiteindelijk ook nog 17% bovenop voor service en toeristentax. Dat bracht ons voor lunch en avondeten elke dag naar het tegenover de ingang gelegen Heel erg fijne Eagle View restaurantje.
- Er is nergens een lift en het hotel is op een berg gebouwd dus je loopt heeeeeel veel tredes op een dag. Volledig ongeschikt dus helaas voor ouderen en minder validen.
- Als je hier eenmaal geweest bent ligt je lat voortaan vrij hoog, bind nog maar eens een plek zo fijn een mooi; een flinke uitdaging!

Datum van verblijf: augustus 2018
General M, Directeur général van Jamahkiri Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2018

Dear customer,

Thank you very much for your review. We give our best everyday for our customers. The personnel would like to say thank you for choosing the Jamahkiri Resort & Spa.

About the restaurant: in many resorts, prices are subject to 10% for the service and 7% for VAT.

Thank you for your understanding.

We hope to see you again with the whole family.

Kindest regards

Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn 5 nachten in Jamahkiri geweest. Mooie, ruime hotelkamers , dagelijks prima schoon gemaakt. Je moet wel een goede conditie hebben om een paar maal daags alle trappen te lopen. Naar het strand, naar zwembad, naar restaurant, je ontkomt er niet aan minimaal 60 treden te beklimmen.
Het zwembad is heel mooi en ook de baai waarin het hotel ligt, erg mooi. We hebben allerlei kleurrijke vissen gezien tijdens snorkelen, waaronder een kleine haai en titan Triggerfish ( dus wees voorzichtig). Je kunt er 's avonds lekker dineren, prijzen wel aan de hoge kant en komt er nog 17% bovenop. Als je lekker en goedkoop wilt eten, ga dan naar Eagle View, het restaurant vlak naast het hotel. Heerlijk verblijf gehad in dit super mooie hotel. Enkele verbeterpunten : * het ontbijt is niet erg bijzonder , maak daar meer werk van , bijvoorbeeld de mogelijkheid om espresso of cappuccino te drinken. * meeste personeel spreekt slecht Engels , niet heel handig als ze niet begrijpen dat de bestelde red curry niet geserveerd is maar een zoetige, kokos / ananas curry ? * beneden bij het het strand zijn onvoldoende parasols beschikbaar.

Datum van verblijf: oktober 2017
General M, Directeur général van Jamahkiri Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Hallo,

ik dank u voor de tijd een reactie te schrijven op Jamahkiri Resort & Spa.

Het hotel is gebouwd op een rots, de wandel zijn de enige manier om in overeenstemming met de natuur. We zijn erg teleurgesteld dat onze medewerkers spreken Engels is niet veeleer cadeau voor je maar we doen ons best om het antwoord op je volgende vraag.
Betreffende de huis deden jonge, we vinden het jammer dat u niet Ayait niet hadden de cafe die u had gewenst omdat wij stellen voor espresso evenals cappuccinoes.
Wij achten uw advies ter verbetering van onze service en het is altijd een genot om te zien in welke punten onze klanten gewaardeerd hun verblijf bij ons.
Al onze team naden wil een prachtige dag en we hopen weer te zien.

Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Echt een heerlijk resort waar overal aan gedacht wordt. Erg vriendelijk personeel welke een rondleiding geven bij aankomst. Wij hadden een kamer met uitzicht over de baai, echt fenomenaal! Heerlijk gegeten en het zwembad was eveneens top! Het hotel heeft zelfs een shuttle service naar het centrum. Een heerlijk verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2017
General M, Directeur général van Jamahkiri Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Dear guest,

Thank you for taking the time to review Jamahkiri Resort & Spa, and thank you also for your wonderful comments! I will share with the team immediately!

I hope that you had a safe flight back to the Netherlands.

The very best from Koh Tao,