Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

We verbleven met 2 kids(5&7) in een white sand villa. Ging prima, lekker groot bed en twee matrassen voor de kids in een hoek van het ruime huisje.
Service en staf is zeer vriendelijk. Alles kan! Ontbijt zeer uitgebreid en een mooi zwembad.
Resort ligt aan Sairee Beach. Niet het mooiste strand van koh tao, maar wel leuk als je 's avonds even op pad wil.
Met de taxi of taxi boot ben je overal in ongeveer 20 minuten.
Aanrader: Tanote Bay

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 5 maart 2016

Enorm relaxte hutjes met buitendouches voor goedkoop prijsje op koh tao. Mooi uitzicht over zee, alles schoon en in de puntjes geregeld. Vriendelijke mensen en kon er last minute nog terecht. Ligt aan het einde van het strand tussen de bomen verstopt.

Kamertip: beste uitzicht, mooiste resort op het strand.
  • Verbleef: april 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 19 februari 2016 via mobiele applicatie

Zojuist 3 nachten op Koh Tao in dit resort verbleven. Hotel ligt schitterend op een heuvel (je klimt aardig wat af en is niet voor mensen die slecht te been zijn). Voor de mensen die goed te been zijn is het een genot om doorheen te lopen. Leuke cabanas op het strand en een goed restaurant. Enig nadeel is dat het water tijden het douchen steeds koud word (wat overigens niet heel raar is voor dit soort eilanden). Hotel voldoet aan alle verwachtingen van de prijs die je betaald.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2015

Hebben hier 4 nachten verbleven aan het einde van onze 3 weken in Thailand. Was zonder meer het beste hotel waar we verbleven tijdens onze 3 weken in Thailand. De locatie is adembenemend, de kamers zijn prachtig en het personeel uiterst vriendelijk. Ook een zalig restaurant.
Dit is duidelijk de plaats waar

Verbleef: augustus 2015
Beoordeeld op 18 juli 2015 via mobiele applicatie

Met onze dochter van 2,5 geweest in dit hotel
Echt een hotel om te relaxen.
Kamers erg ruim, schoon en vriendelijk personeel.
Ontbijt zeer gevarieerd, voor de lunch/diner een met kaart veel keuze en erg lekker.
Voor kinderen een leuk speeltuintje aanwezig.
Net iets uit de drukte, maar op loop afstand van centrum.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie