Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in het Mountain gedeelte. Dit betekent dat je op een heuvel verblijft aan de overkant van de weg. Wij hadden bungalow 420. Super uitzicht over de baai. Het is elke dag ff een klimmetje, maar de moeite waard. Bungalow was klein, verouderd, maar wel schoon en vanaf het balkon waanzinnig uitzicht. Het hotel heeft twee zwembaden aan het strand. Eentje met infinity. Super. Voor 90 Bath kan je een verse coconut bestellen. Wij aten niet in hotel, maar in de vele restaurants iets verder op. Genoeg keuze voor ieder en genoeg toerburootjes, massagesalons en supermarkten. Het is er gezellig druk en niet zo massaal als in Sairee en bij de pier. Aanrader is de dagsnorkel voor 600 Bath met Diamond tour. Schildpadden en redelijk veel vissen gezien. Koraal is bijna overal dood. Maar goed ik dan ook Egypte gewend.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Een "de luxe" kamer met zeezicht. Wij zaten in kamer 315, bovenin, ver lopen en veel trappen klimmen. En ja, wij hadden zeezicht. Wel vanaf buiten, bij de toegang naar de kamer, uitkijkend over een aantal gebouwen met golfplaten daken. De kamer zelf was ruim, maar geen kluisje en een oude TV. De badkamer was uit het jaar "Blok". Een matige kamer, een zeer matige badkamer.
Ook nog behoorlijk gehorig. Je hoorde de buren meer dan duidelijk.
Alles bijéén nogal teleurstellend. Wel een lekker zitje buiten.
Het personeel was oké, maar niet meer dan dat. Niet normaal voor Thaise begrippen.
Het resort heeft twee aardige zwembaden en ligstoelen langs, net boven het strand. Het restaurant was voldoende voor het ontbijt, maar noodde niet uit tot verder eten. We hebben elke avond elders gegeten.
Het resort heeft niet onze vakantie verpest, maar we gaan zeker niet terug.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 1 februari 2015

De verwachtingen waren hoog, een mooi bounty eiland met een villa op palen aan zee. Het eiland was inderdaad heel mooi, heel intiem, maar de villa daarentegen was meer een hutje met een bed en verder geen kasten, plankjes etc.. De badkamer was onoverdekt, de douche was een straaltje. Het personeel was vriendelijk maar sprak zeer slecht engels. Maaltijden waren goed, maar redelijk weinig afwisseling. Wij waren er 3 dagen, dus 9x gegeten en in al die tijd slechts 1 CD gehoord. Activiteiten waren leuk, met het snorkeltripje letterlijk 3 vissen gezien. Toch hebben we een heerlijke tijd gehad, want wat is fijner dan slapen met het geluid van de golven door je raam. Alleen prijs/kwaliteit laat te wensen over en 2 dagen is meer dan genoeg.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 10 september 2014

We hebben geslapen in de luxe kamer met airco aan het strand. Kamer is prima maar de badkamer heeft onderhoud nodig. Personeel aan de balie ongeïnteresseerd , maar in het restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima,keuze uit 3 menu,s. Mooi zwembad en prima duikschool. Geweldige ligging .

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 23 augustus 2014

een aantal jaren geleden hier geweest en toen een schitterende tijd gehad. Deze keer echter hadden we de "standaard kamers" (kamer 221 - 226 zijn de standaard kamers) dit was echter een tegenvaller aangezien we de gezellige tuin en strand bungalow in ons idee hadden zitten.
De standaard kamers zijn klein en oud, met een erge kleine, zeer outdated badkamer.
Voor 1 nacht was dit te overbruggen, maar zeker voor langer niet te recommanderen.
Het resort ligt mooi aan de Thaise Golf met schitterend uitzicht met een geweldige duikschool aan het resort verbonden.
Het restaurant ligt naast het resort met mooi uitzicht.

Kamertip: zeker geen standaard kamer 221-226 kiezen. de tuin bungalows liggen mooi in een tuin.
Datum van verblijf: augustus 2014