“Lekker maar te veel”

Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening.
De Kinderen vonden het ook erg lekker.
Uitgebreide kaart zonder Thaise gerechten. Fijne afwisseling met Thaise keuken.

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 dagen hier gegeten. Uitstekende burgers en de pizza's zijn overheerlijk! Vriendelijk personeel spreken ook nog redelijk Engels

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriendin hier 1x geluncht en 1x diner. Beide waren prima!

Pizza's zijn er goed voor Thaise begrippen!

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere pizza's!! Vriendelijke en snelle bediening! Lekker eten in de drukste en meest toeristische plek op het eiland.

30 oktober 2016 beoordeeld

We besloten om bij ons guesthouse te gaan eten na het lezen van enkele beoordelingen. Toevallig hing er een bordje "buy 1 pizza, get 1 free". Echt de lekkerste pizza die ik de afgelopen maanden in Azië heb gegeten. Zulke pizza's kom je zeker ook in Europa tegen, zo lekker!

Complimenten voor de enthousiaste en snelle bediening. Wij zaten er rond 19.30 uur, met nog 3 andere tafeltjes. Binnen een half uur zat het vol en bleef het mooi doorlopen.

Reizigers die Sairee Sairee Restaurant bekeken, bekeken ook

Ko Tao, Surat Thani

In Sairee Sairee Restaurant geweest? Deel je ervaringen!