“erg tevreden”

Paprika
Geclassificeerd als nr. 95 van 239 Restaurants in Ko Tao
Keukens: Thais
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

goed eten alles vers gemaakt aardige bediening. ook nog shotjea kunnen bestellen. mooi uitzicht
zou dit zeker aanraden

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren gegeten daar en het was elke keer goed.
Netjes verzorgt, ze luisteren naar je wensen (Spicy of juist niet) en de bediening is vriendelijk.

Een aanrader is de Massaman met Rice.

11 september 2016 beoordeeld

Paprika is een leuke, gezellige tent met een mooi uitzicht over de haven. Het eten was prima klaargemaakt. Wel aan denken om een beetje te onderhandelen over de vis.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs. De kinderen wilden cordon bleu eten. Er werd gelijk gezegd dat het wel even kon duren (half uurtje). Ze waren het wachten waard! Ook de visfilet smaakte prima. Waar je bijna overal gewone rijst bij krijgt, kregen we hier heerlijke nasi.

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst viel het al op dat de bediening heel hartelijk en vriendelijk was en ze prima Engels spraken. Bij het bestellen van de drankjes vroeg ik of mijn smoothie zonder extra suiker mocht (gezien in alle smoothies is Thailand meer suiker wordt gedaan dan fruit). Dit vonden zij vanzelfsprekend, want ze wilde het echte Thailand laten proeven! Dit was ook te proeven aan het eten, dat was heerlijk. Mijn hoofdgerecht was verkeerd verstaan, maar dit is heel netjes opgelost. Wij vinden het een aanrader!

Reizigers die Paprika bekeken, bekeken ook

Ko Tao, Surat Thani

In Paprika geweest? Deel je ervaringen!