“Super service en eten”

Keukens: Thais
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, niet heel goedkoop maar super goed eten!

We hebben hier gezellig gezeten en ook leuke muziek.

imagemarine, Owner van The Gallery Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Bedankt voor de beoordeling.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verreweg het beste restaurant van Koh Tao. Veel betere kwaliteit dan de standaard restaurants in Thailand. In plaats hier van mooie diepe/volle smaken. De Pla Chu Chi (vis in rode curry mer kokosmelk) en de varkensvlees gerechten zijn een aanrader. Je kan merken dat er een goede chef kok in de keuken staat. Ook een zeer uitgebreide/mooie wijnkaart. Kortom, hier moet je naar toe als je op Koh Tao bent!

imagemarine, Owner van The Gallery Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

"By far the Best restaurant on Koh Tao" Heel erg bedankt voor deze geweldige recensie.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en knus restaurant met een verfijnde keuken. Voorgerecht gefrituurde garnalen. Hoofdgerecht rijst met kip en cashewnoten. Als nagerecht gefrituurde banaan met ijs. Alle gerechten smaakten heerlijk

imagemarine, Owner van The Gallery Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Bedankt

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben hier gister avond gegeten. Ik had gekozen voor witvis met een parnering van krokante knoflook. Als je fan bent van vis hier zeker weten eten. De vis was heerlijk mals en vers. We hebben genoten.

imagemarine, Owner van The Gallery Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Bedankt

27 februari 2017 beoordeeld

Het eten is overheerlijk klaar gemaakt in een open keuken met verse producten. Lekkerste Kip met Cashewnoten die we al in Thailand hebben mogen eten, en we hebben er toch al enige gehad :-) ... Ook de visgerechten zijn een echte aanrader, lekker korstje indien gewenst en de sauzen die er bij zijn kunnen moeilijk beter en steeds zo pikant als men vraagt. Ook heel positief : er zijn 7 tafels met verkoeling via 8 ventilators op het plafond en 4 op de grond, heel koel zonder dat je wordt weg geblazen. In andere resto's is het soms niet te houden van de warmte... De prijs is duurder dan de gemiddelde thaise resto maar naar europese normen goedkoop met een werkelijk onklopbare prijs kwaliteit verhouding. Deze resto is heeeeeel goed bezig !!!!

imagemarine, Owner van The Gallery Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Goede beoordeling, thanks so much. Gelieve terug te komen.

Reizigers die The Gallery Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Gallery Restaurant geweest? Deel je ervaringen!