“Lekkere broodjes”

Geclassificeerd als nr. 36 van 233 Restaurants in Ko Tao
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
1 juni 2018 beoordeeld

Wij zijn hier alleen tussen de middag geweest. De broodjes zijn super lekker. Genoeg keuze en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aardig personeel

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn plekje hier! Vriendelijk personeel en goede broodjes! Veel keuzes (wat het op een goede manier lastig maakt)

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk ontbeten. Goede koffie en ee heerlijke ommelet met ui en tomaat. Fijn gelegen dicht bij de pier.

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aardige bediening, lekker eten. Goedkoper dan andere tentjes, maar erg lekker! Wat je krijgt is wel simpel maar helemaal prima.

11 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke koffie en lekkere lunch.
Bij Zest hebben ze zelfgemaakt brood wat echt fantastisch lekker is na menig tosti te hebben genuttigd!

Reizigers die Zest Coffee Shop,Koh Tao bekeken, bekeken ook

In Zest Coffee Shop,Koh Tao geweest? Deel je ervaringen!