Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische plek om duiklessen te nemen

Aan zee gelegen resort met uitstekende duikschool om je PADI te halen. Ervaren instructeurs en ... meer lezen

Beoordeeld op 30 augustus 2018

vanaf US$ 348,20
vanaf US$ 133,30
vanaf US$ 56,50
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Na vorig jaar elders PADI Open Water en Advanced gedaan te hebben dit jaar bij Sairee Cottage Diving (instructeur Bobby) mijn Rescue Diver en EFR (instrucor Paddy) gedaan. Zeer leerzaam en ze kijken goed wat de behoefte is. Goed maatwerk en juiste tempo. Eerst goed en dan door en zo niet, oefenen we gewoon nog een keer. Uitstekend!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018

Fantastische duikschool en duikinstructeur Bobby!
Bobby heeft mijn 11 jarige zoon enorm rustig en zeer goed begeleidt.
Enorm blij mee, wil deze duikschool aanbevelen mede door de kwaliteit!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben onze open water en advanced open water behaald bij sairee cottage diving. Wat een geweldige week! We werden goed begeleid door Denja en Paul. Wat erg fijn is aan sairee cottage diving zijn de kleine groepen waarin je les krijgt. Tijdens de advanced course behielden we dezelfde instructeurs en we waren maar met zijn tweeën!
Ik zou iedereen sairee cottage diving aanbevelen!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Heben daar onze padi gehaald bij bobby. Super medewerker met professionele houding. Leuke plek om het te leren met veel mooie duikspots. Slaapplekken zijn lekker en je kan uit verschillende prijzen en luxe kiezen.

Zoek je nog een plek om te duiken of het goed te leren. Ga daarheen!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Er zijn enorm veel duikscholen op Ko Tao maar 100% is Sairee Cottage de beste. Ik heb mijn open water en 30 m gehaald dankzij instructeur Gaz en Amye. Enorme kalmte en goede aanwijzingen hebben ze ons erg rustig door de cursus begeleid en gezorgd voor een geweldige duik ervaring. Goed materiaal, aardige mensen, ze nemen de tijd voor je. Tip: verblijf tijdens de duik lessen zeker bij Sairee cottage resort!

Datum van activiteit: maart 2018