“Super fijne en betrouwbare duikschool”
Beoordeling van Sairee Cottage Diving

Sairee Cottage Diving
Geclassificeerd als nr. 34 van 105 Tours in Ko Tao
15 mei 2018 beoordeeld

Fantastische duikschool en duikinstructeur Bobby!
Bobby heeft mijn 11 jarige zoon enorm rustig en zeer goed begeleidt.
Enorm blij mee, wil deze duikschool aanbevelen mede door de kwaliteit!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze open water en advanced open water behaald bij sairee cottage diving. Wat een geweldige week! We werden goed begeleid door Denja en Paul. Wat erg fijn is aan sairee cottage diving zijn de kleine groepen waarin je les krijgt. Tijdens de advanced course behielden we dezelfde instructeurs en we waren maar met zijn tweeën!
Ik zou iedereen sairee cottage diving aanbevelen!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heben daar onze padi gehaald bij bobby. Super medewerker met professionele houding. Leuke plek om het te leren met veel mooie duikspots. Slaapplekken zijn lekker en je kan uit verschillende prijzen en luxe kiezen.

Zoek je nog een plek om te duiken of het goed te leren. Ga daarheen!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn enorm veel duikscholen op Ko Tao maar 100% is Sairee Cottage de beste. Ik heb mijn open water en 30 m gehaald dankzij instructeur Gaz en Amye. Enorme kalmte en goede aanwijzingen hebben ze ons erg rustig door de cursus begeleid en gezorgd voor een geweldige duik ervaring. Goed materiaal, aardige mensen, ze nemen de tijd voor je. Tip: verblijf tijdens de duik lessen zeker bij Sairee cottage resort!

Bekijk meer beoordelingen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top middag! Goede spullen, fijne divemaster (gail) en een rustige boot. 2 Duiken gemaakt, heerlijk genoten.

Reizigers die Sairee Cottage Diving bekeken, bekeken ook

In Sairee Cottage Diving geweest? Deel je ervaringen!