“Geweldige ervaring”
Beoordeling van Sairee Cottage Diving

Sairee Cottage Diving
Geclassificeerd als nr. 34 van 104 Tours in Ko Tao
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze open water en advanced open water behaald bij sairee cottage diving. Wat een geweldige week! We werden goed begeleid door Denja en Paul. Wat erg fijn is aan sairee cottage diving zijn de kleine groepen waarin je les krijgt. Tijdens de advanced course behielden we dezelfde instructeurs en we waren maar met zijn tweeën!
Ik zou iedereen sairee cottage diving aanbevelen!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heben daar onze padi gehaald bij bobby. Super medewerker met professionele houding. Leuke plek om het te leren met veel mooie duikspots. Slaapplekken zijn lekker en je kan uit verschillende prijzen en luxe kiezen.

Zoek je nog een plek om te duiken of het goed te leren. Ga daarheen!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn enorm veel duikscholen op Ko Tao maar 100% is Sairee Cottage de beste. Ik heb mijn open water en 30 m gehaald dankzij instructeur Gaz en Amye. Enorme kalmte en goede aanwijzingen hebben ze ons erg rustig door de cursus begeleid en gezorgd voor een geweldige duik ervaring. Goed materiaal, aardige mensen, ze nemen de tijd voor je. Tip: verblijf tijdens de duik lessen zeker bij Sairee cottage resort!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top middag! Goede spullen, fijne divemaster (gail) en een rustige boot. 2 Duiken gemaakt, heerlijk genoten.

Bekijk meer beoordelingen
24 juli 2017 beoordeeld

Ideale plek om je open water te halen! Niet de goedkoopste maar wel mee van de beste op het eiland. Padi certificated! Bij het inschrijven voor je cursus heb gratis verblijf gedurende je cursus. Weliswaar de basic cabin maar deze is perfect vermits je hier toch enkel bent om te slapen. Wel aangeraden is een muskietennet! De duikcurus op zich is echt dik in orde met goed materiaal en een hele goede uitleg en leuke divespots. Instructeur was Gaz en zeer tevreden over!

Reizigers die Sairee Cottage Diving bekeken, bekeken ook

In Sairee Cottage Diving geweest? Deel je ervaringen!