“Duikcursus ”
Beoordeling van Sairee Cottage Diving

Sairee Cottage Diving
Geclassificeerd als nr. 31 van 105 Tours in Ko Tao
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben begonnen met the open water course met Bobby als instructeur. Je kunt zien dat duiken echt zijn passie is en je krijgt hierdoor gelijk zin om dit zelf ook te ervaren. Het waren dan ook geweldige dagen. Een groot pluspunt vind ik ook het zwembad waar je eerst een dag in gaat oefenen. Verder werd alles op een goede en rustige manier uitgelegd. Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor de adventure course van twee dagen. Hierbij krijg je dezelfde instructeur. Dit is erg fijn, want hij weet precies hoe het is gegaan de afgelopen dagen. Ik kan iedereen aanraden om hier een duikcursus te gaan doen! Ook is het erg leuk om tijdens de adventure course een night dive te gaan maken! Zo gaaf om dat te ervaren.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Sairee cottage diving onze PADI gehaald onder leiding van Malte en Martin. Twee super enthousiaste en goed opgeleide duikinstructeurs die echt de tijd voor je namen. De oefeningen worden goed uitgelegd en net zolang goefend tot alles perfect gaat. We hebben ons moment onveilig gevoeld! We hebben 'm in het engels gedaan en dat hindert absoluut niet omdat Martin en Malte echt hun best deden om de termen zo goed mogelijk uit te leggen. Top ervaring!

23 oktober 2016 beoordeeld

Dit is de beoordeling van het duikgedeelte van het resort. Dit PADI duikcentrum is van alle gemakken voorzien. Als PADI duikinstructeur (niet verbonden aan dit resort) sta ik versteld hoeveel cursussen er hier worden gegeven. Van beginnende duikers tot mensen die ook duikinstructeur willen worden (IDC). Daarnaast worden er voor mensen die al een brevet hebben dagelijks duiktrips georganiseerd. Dit alles loopt prima in elkaar over en niemand loopt elkaar voor de voeten. Zwembad instructie in het eigen zwembad met een 3 meter diep gedeelte.
Duikinstructeurs zijn meer-talig. Merendeel van de cursussen is in het Engels. Maar wet je het even niet dan is Nederland ook voor handen. Geduldig en kundig.
Prima staf. Dive Masters en Duikinstructeurs hebben aandacht voor de duikers. Veiliheid staat voorop. En ookal liggen ze elke dag in het water ze blijven enthousiast bij elke duik die wordt gemaakt. Favoriete duikstekken zijn SouthWest Pinnacle, Chumpon Pinnacle en uiteraard Sail Rock ( Whale Shark gespot ). Men houdt bij het duiken rekening met het niveau van de duikers. Maar geregeld houden duikers ook rekening met elkaar.
Fijne boot om de duikstekken te bereiken.

Hier ga ik zeker terugkomen.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

10 nachten verbleven in een basic room met fan, was voor ons prima! Eten in restaurant ook super lekker! Met uitzicht op zee. We hebben bij Sairee cottage onze Padi gehaald en 2 fundives tot 30 meter gedaan. Fantastische duikschool en instructrice, Emma. Een leuke ,enthousiaste, spontane meid die ons goed ,duidelijk les gaf en echt de tijd voor ons nam. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld! We gaan hier zeker nog terugkomen om voor onze advanced te gaan!

Groetjes, Marieke en Ellen

Bekijk meer beoordelingen
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ipv de standaard met een lichte korting een kamer geboekt met airco. Blij dat ik het heb gedaan. Midden op Sairee en toegankelijk van alle kanten. Mijn open water behaald (zoals door velen hier met Emma). Super duidelijk en veilig. Uitzicht bij hun restaurant is fenomenaal. Echt aan te raden.

Reizigers die Sairee Cottage Diving bekeken, bekeken ook

In Sairee Cottage Diving geweest? Deel je ervaringen!