Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische plek om duiklessen te nemen

Aan zee gelegen resort met uitstekende duikschool om je PADI te halen. Ervaren instructeurs en ... meer lezen

Beoordeeld op 30 augustus 2018
Peter J
Top school, top instructeur! Vraag naar Aom!

We hebben de Open water course en een advanced course gevolgd. Het was zo mooi om te doen en er is ... meer lezen

Beoordeeld op 29 augustus 2018
Judith K
via mobiele applicatie
Lees alle 743 beoordelingen

Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Via Sairee cottage diving onze PADI gehaald onder leiding van Malte en Martin. Twee super enthousiaste en goed opgeleide duikinstructeurs die echt de tijd voor je namen. De oefeningen worden goed uitgelegd en net zolang goefend tot alles perfect gaat. We hebben ons moment onveilig gevoeld! We hebben 'm in het engels gedaan en dat hindert absoluut niet omdat Martin en Malte echt hun best deden om de termen zo goed mogelijk uit te leggen. Top ervaring!

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Dit is de beoordeling van het duikgedeelte van het resort. Dit PADI duikcentrum is van alle gemakken voorzien. Als PADI duikinstructeur (niet verbonden aan dit resort) sta ik versteld hoeveel cursussen er hier worden gegeven. Van beginnende duikers tot mensen die ook duikinstructeur willen worden (IDC). Daarnaast worden er voor mensen die al een brevet hebben dagelijks duiktrips georganiseerd. Dit alles loopt prima in elkaar over en niemand loopt elkaar voor de voeten. Zwembad instructie in het eigen zwembad met een 3 meter diep gedeelte.
Duikinstructeurs zijn meer-talig. Merendeel van de cursussen is in het Engels. Maar wet je het even niet dan is Nederland ook voor handen. Geduldig en kundig.
Prima staf. Dive Masters en Duikinstructeurs hebben aandacht voor de duikers. Veiliheid staat voorop. En ookal liggen ze elke dag in het water ze blijven enthousiast bij elke duik die wordt gemaakt. Favoriete duikstekken zijn SouthWest Pinnacle, Chumpon Pinnacle en uiteraard Sail Rock ( Whale Shark gespot ). Men houdt bij het duiken rekening met het niveau van de duikers. Maar geregeld houden duikers ook rekening met elkaar.
Fijne boot om de duikstekken te bereiken.

Hier ga ik zeker terugkomen.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

10 nachten verbleven in een basic room met fan, was voor ons prima! Eten in restaurant ook super lekker! Met uitzicht op zee. We hebben bij Sairee cottage onze Padi gehaald en 2 fundives tot 30 meter gedaan. Fantastische duikschool en instructrice, Emma. Een leuke ,enthousiaste, spontane meid die ons goed ,duidelijk les gaf en echt de tijd voor ons nam. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld! We gaan hier zeker nog terugkomen om voor onze advanced te gaan!

Groetjes, Marieke en Ellen

Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Ipv de standaard met een lichte korting een kamer geboekt met airco. Blij dat ik het heb gedaan. Midden op Sairee en toegankelijk van alle kanten. Mijn open water behaald (zoals door velen hier met Emma). Super duidelijk en veilig. Uitzicht bij hun restaurant is fenomenaal. Echt aan te raden.

Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Net mijn PADI Open Water gehaald bij dit fantastische resort! Van een fantastische duik instructrice les gehad: Emma. Samen met divemaster James. Daarna nog deepdive gedaan en navigatieduik, beide bij Sail Rock. Als je mogelijkheid hebt om met ze naar Sail Rock te gaan (dagtrip van 6 uur tot 15 uur ongeveer) dan raad ik dat zeker aan!
De accommodatie is netjes, wij zaten in een simpele bungalow zonder airco maar met ventilator. Op 1 vd nachten was dit te warm.
Zwembad is klein maar fijn, lekker aan de bar zitten in het water is heerlijk. Aanrader: pool pina colada (in een verse kokosnoot).
Geen op- of aanmerkingen op dit verblijf en het duiken.