“Geweldig!!”
Beoordeling van Sairee Cottage Diving

Sairee Cottage Diving
Geclassificeerd als nr. 34 van 104 Tours in Ko Tao
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net mijn PADI Open Water gehaald bij dit fantastische resort! Van een fantastische duik instructrice les gehad: Emma. Samen met divemaster James. Daarna nog deepdive gedaan en navigatieduik, beide bij Sail Rock. Als je mogelijkheid hebt om met ze naar Sail Rock te gaan (dagtrip van 6 uur tot 15 uur ongeveer) dan raad ik dat zeker aan!
De accommodatie is netjes, wij zaten in een simpele bungalow zonder airco maar met ventilator. Op 1 vd nachten was dit te warm.
Zwembad is klein maar fijn, lekker aan de bar zitten in het water is heerlijk. Aanrader: pool pina colada (in een verse kokosnoot).
Geen op- of aanmerkingen op dit verblijf en het duiken.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind augustus heb ik bij Sairee Cottage mijn PADI Open Water gehaald onder leiding van Denja en Bart. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld en heb een enorm leuke tijd gehad! Denja en Bart spreken duidelijk Engels, zijn vriendelijk en enthousiast en weten hun passie voor duiken goed over te brengen. Zo goed zelfs, dat ik samen met de rest van m'n Open Water groepje door ben gegaan voor de Advanced. Ook bij deze cursus was de begeleiding goed en iedere duik was opnieuw genieten!

Het verblijf dat je gratis bij je duikcursus krijgt is basic, maar netjes. Het zwembad is fijn en de bar gezellig. Alle materialen zien er goed uit. Een aanrader!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn voor ons open water gegaan en hebben hiernaast nog twee duiken gedaan tot 30m. De instructeur, Gordon, was erg geduldig en behulpzaam. Onderwater is er veel te zien hier rondom koh tao en de omstandigheden zijn erg gunstig voor beginners! De accommodatie die inbegrepen zat, was ook prima aangezien de temperatuur 's avonds afneemt en het hutje goed doortocht en de ventilator dus voldoende was. Het enige minpunt aan koh tao zelfs is dat als je om 7 uur 's ochtends gaat duiken dat er nog niks open is en je de avond van te voren eten moet inslaan, mocht je niet genoeg aan het fruit en koekjes op de boot hebben dat ze verzorgen. Ik zie hier een rol weggelegd om zich te onderscheiden als sairree cottage. Al met al zou ik deze duikschool zeker aanbevelen! Thanks again Gordon!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In juli 2016 heb ik mijn open water diver brevet behaald bij Sairree cottage diving. Het was een superleuke ervaring bij mijn 2 lesgevers: Shannon en Nathalie. Ik was in het begin erg zenuwachtig omdat de lessenreeks werd gegeven in het Engels. Maar Shannon en Nathalie waren super geduldig en legden alles heel goed -en indien nodig meerdere keren - uit. De accomodatie is zeer goed met fijne klaslokaaltjes en een leuk oefenzwembad. Ook de 4 duiksites die we gedurende de opleiding bezochten waren stuk voor stuk echt de moeite. Ik heb mij enorm geamuseerd tijdens de opleiding en zou Sairee cottage diving en in het bijzonder Shannon en Nathalie enorm aanraden voor iedereen die zin heeft in een toffe cursus met relaxe, grappige, enthousiaste, geduldige en gedreven lesgevers!

Bekijk meer beoordelingen
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vandaag onze open water + deep adventure afgerond bij Sairee Cottage. Kunnen het iedereen aanraden, erg professionele en vooral ook leuke lessen! Les gehad van William Kurvers en Daniël Hickinson, super!

Reizigers die Sairee Cottage Diving bekeken, bekeken ook

In Sairee Cottage Diving geweest? Deel je ervaringen!