Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Leuk schattig huisje en dicht bij het strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Airco is wel een absolute must vind ik. Ik had geen airco en het was echt te heet. Het huisje is basic maar netjes en schoon.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 24 juni 2016 via mobiele applicatie

Ananda Villa hotel hebben we 4 nachten geslapen, overdag zijn we er amper geweest. De kamer was schoon en van alle wensen voorzien (airco, schone badkamer en WiFi). Ligging is perfect als al vroeg (wij hadden om 6:00 de Lompraya) de boot moet worden gepakt.

Wat is minder? De bedden zijn erg hard en de deuren klapperen waar je 's nachts wakker van wordt. Verder wordt overal om het hotel heen gebouwd wat voor overlast (in de ochtend met name) zorgt.

Personeel is vriendelijk en zoals gezegd is de kamer netjes schoon.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 6 februari 2016

Een prachtig hotel met uitzicht richting het strand.
Prachtige ruime kamer die goed schoon wordt gehouden.
Laat alleen niet je schuifdeur open staan, want 's morgens vertrekken de boten met duikers wat veel lawaai en diesellucht geeft.

Kamertip: Een hotel met een prima ligging.
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 augustus 2015

Op loopafstand van de pier waar de boot van het vaste land aankomt ligt dit kleine hotel. We werden heel vriendelijk ontvangen en hoewel we veel te vroeg arriveerden konden we onze bagage al achterlaten en terwijl we dichtbij van een heerlijk ontbijt genoten werden onze kamers in orde gemaakt. Niet lang daarna was een van de kamers al weer helemaal schoon en konden we daar vast onze spullen kwijt. Keurige en schone kamers, van alle gemakken voorzien, en pal aan het strand van Koh Tao. Helemaal perfect!

Kamertip: Volgens mij zijn alle kamers even mooi.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 17 juli 2015 via mobiele applicatie

Het is een klein en gezellig hotel, simpel maar erg goed! Het ligt op een leuke plek vlak bij de pier en aan het strand. Er is geen mogelijkheid om te ontbijten in het hotel maar vlak tegen over het hotel zit een top restaurantje waar je heerlijk kan eten. Het enige nadeel vond ik het te harde bed. Dame achter de receptie was super vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: juli 2015