“Stopje waard”

Keukens: Brits, Bar, Eetcafé
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
2 november 2017 beoordeeld

In de loop van de middag tussen het shoppen door ff gestopt op iets te drinken.....Leuke plek, en met een 5-tal flatscreens aan de muur moet het hier wel leuk zitten zijn tijdens het voetbal. Ik zag de burgers passeren en ze zien er inderdaad superheerlijk uit....in de loop van volgende dagen moet ik ze zeker eens proeven...

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima burgers. Ruime keus en porties zijn groot. Patat is vers en lekker. Eten wordt tegelijk geserveerd. Vriendelijk personeel en Britse eigenaar.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk barretje. Had de eigenaar gemaild of hij nederlands voetbal had, binnen een paar minuten al antwoord. En direct geregeld. Gezellig gezeten met goed eten.

Johnnychopsticks, Owner van Reef Sports Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

Thank you Danny. Yes I recall now you contacted me through Facebook Reef Bar page enquiring about a match from the Netherlands that you really wanted to see. I found your game and got a message through to my staff to show it for you. We are happy to provide this service if we can for everybody who needs it. We hope to see you again soon, Johnny

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere hamburgers en aardig personeel. Lekker relaxt gezeten en ondertussen sport op tv kijken.

Hi Priscilla thank you very much for the review!

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier relaxt wat bier drinken met je maten en kijk op de achtergrond wat sport op de tv/beamer. Beetje prijzig, maar prima drinkplek in mea head.

Reizigers die Reef Sports Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Reef Sports Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!