“Precies wat we nodig hadden!!!”
Beoordeling van Taste of Home

Taste of Home
Geclassificeerd als nr. 14 van 243 Restaurants in Ko Tao
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Thaise keuken is echt fantastisch, maar na 3 weken wil je ook wel eens wat anders.
Ze serveren hier super lekkere schnitzels. Echt vergelijkbaar met die in Duitsland. Ook de salade en friet is van diezelfde kwaliteit. Heerlijk! Ook de aardappelsalade is super. Geen Thaise imitatie maar precies zoals het hoofd.
Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen. Het is zeker de extra minuut wandelen waard. Gaan!!!

Datum van bezoek: augustus 2017

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een kleine wandeling aangekomen bij Taste of Home. Restaurant toont heel anders dan de restaurants op sairee beach die we gezien hadden. Houten stoeltjes, houten tafeltjes, beetje hippie achtig.

Lieve mensen in de bediening, Nederlands sprekende eigenares.

Eten was heerlijk, lekkere schnitzel en chicken fingers. Weinig poespas, gewoon heel lekker. Het sausje was trouwens heerlijk!

Uiteindelijk laat weg gegaan, we hebben nog heerlijk zitten kletsen met de eigenaresse en een Nederlands koppel dat bevriend is met de eigenaresse.

Must do wanneer je op Koh Tao bent en zin hebt in iets anders dan het thaise of engelse voedsel!

Datum van bezoek: juni 2017
21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben prima gegeten bij Taste of home. Er zijn diverse westerse gerechten uit verschillende landen, dus voldoende keus. Alles is vers. De eigenaresse is heel aardig en heeft aantal jaren in Amsterdam gewoond, dus spreekt ook wat Nederlands. Het is een klein tentje met een leuke en gezellige sfeer op een kleine afstand lopen van het centrum, wel donker 's avonds in deze straat.

Datum van bezoek: maart 2017
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar is Duits, spreekt ook een woordje Nederlands en is heel gastvrij! Alles is met verse ingredienten gemaakt en homemade! Nog nooit zo'n heerlijke schnitzel gegeten! Top tentje!

Datum van bezoek: maart 2017
7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fried rice gegeten. Was heerlijk met een Chang beer. Leuk en klein tentje langs de straat. De keuze was reuze net als bij vele eetgelegenheden in Thailand

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Taste of Home bekeken, bekeken ook

In Taste of Home geweest? Deel je ervaringen!