Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een bungalow huisje geboekt, maar kregen hier als snel spijt van. Veel achterstallig onderhoud! Veel mieren en muggen in de kamer en het rook heel erg muf.
Ook misten wij een koelkastje.
Gelukkig wel een fijn bed met normale dekbedden en goedwerkende airco.
De andere kamers van het hotel zagen er veel Beter uit, wat we van buitenaf konden zien.
De ligging is wel erg gunstig en het hotel heeft een leuk terras/restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven er 4 nachten in een superior bungalow. Viel prima mee naar Thaise normen. Ruime kamer met goede bedden en airco. Ruime badkamer en dagelijks nieuwe handdoeken en strandlakens. Restaurant is ook prima!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

In touch is een sfeervol resort met verschillende type kamers/huisjes. Wij hadden een nieuwe 2 persoonskamer met 2 aparte bedden. Heel sfeervol en alles nieuw en schoon! Ook hadden we een goedkopere 2 persoons bungalow zie duidelijk aan een opknap beurt toe was maar bed was heerlijk en ze maakte te kamer + terrasje goed schoon. Restaurant is geweldig! Heerlijk ontbijt, lunch en avond eten in super gezellig restaurant met vriendelijke bediening en prachtig uitzicht!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden met een gezelschap 4 kamers.
1 kamer zonder airco de rest met.
Ik zou de kamer met airco aanraden, die zonder wat erg warm en basic (naar wel goedkoop).
Het eten was lekker voor een redelijke prijs.
Zowel het westerse eten (behalve de pizza's) en Thais eten erg lekker!
Het restaurant ligt aan een mooie plek aan zee.
Hun taxi service naar de haven is duur (ritje 5 min. 400 baht) dat kan je beter zelf regelen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 mei 2017

Wij boekten online een superior bungalow. Bij aankomst niemand aan de receptie (eigenlijk nooit iemand aan de receptie te vinden). De "superior" bungalow was een héél sobere betonnen blok met slechte airco, overal gaten en spleten waardoor het een muskietenfestival was. De badkamer was ok maar ook heel sober en enorm warm aangezien er gewoon gaten in de muur als raam dienstdeden.
Het personeel was zeker niet vriendelijk.
De ligging was ok, maar ook zeker beter te vinden op Koh Tao.
We zijn reeds eerder geweest in Sensi Paradise resort en dit is uitstekend vergeleken met dit hotel. Wij zullen hier zeker niet terugkeren.

Kamertip: Kies zeker niet voor de superior bungalows, deze zijn afschuwelijk.
Datum van verblijf: mei 2017