“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 47 van 238 Restaurants in Ko Tao
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 2 jaar geleden ook al geweest en dit jaar terug gegaan. Het eten was weer dik in orde. Pizza's zijn zoals ze ook horen te zijn met een lekkere dunne bodem. Wat wel opviel was dat het erg rustig was. Dit kan misschien ook komen doordat het nu niet het hoog seizoen is. We zouden hier zeker naar toe terug kunnen komen.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden als hoofdgerecht de spaghetti aglio e olio, en we hadden om extra garnalen gevraagd. Voor deze garnalen moesten we 60 baht betalen, en we kregen welgeteld 3 garnalen (door middel gesneden wel, dus het leken er 6). Allemaal leuk en aardig, maar schroef de prijs dan een beetje op en doe er gewoon een normale portie garnalen in. Als nagerecht hadden we panna cotta besteld, maar deze was gemaakt met kokos ipv vanille. Erg jammer dat dit niet in de kaart wordt vermeld, want ik ontloop al mijn hele vakantie kokos.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, lekkere huiswijn, heerlijke pizza portobello gegeten, een echte aanrader

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Porto Bello is een absolute aanrader! Ontzettend lekkere pasta, vooral de Arrabiata! Zeer vriendelijke eigenaresse en een geweldige setting! Alles klopte! Zeker doen!

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Porto bello serveert onder andere heerlijke pizza's en pasta. Het personeel is vriendelijk. De kaart is redelijk uitgebreid met voornamelijke Italiaanse gerechten. Tijdens ons verblijf op Koh Tao hier 2 keer heerlijk gegeten.

Reizigers die Porto Bello Bistro bekeken, bekeken ook

In Porto Bello Bistro geweest? Deel je ervaringen!