“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 20 van 238 Restaurants in Ko Tao
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk met ze 2e gegeten. Het is een klein restaurant en het kan er dan ook redelijk druk zijn. Wij hadden gelukkig het geluk dat we zonder reservering direct een tafel hadden. Op de kaart staat een ruime keuze aan vlees en vis gerechten. Wij hebben 2 kleine voorgerechten genomen en een visplateau voor 2 personen. Alle gerechten waren heerlijk! Je betaald hier wel iets meer maar dat ie het ook wel waard!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was er erg lekker, bediening prima. Mooi uitzicht en prima prijzen voor als je westers wilt eten i.p.v. Thais.

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van de eigenaar van Thai riffic, hier gegeten. Een uitgebreid menu met heerlijke gerechten en redelijke prijzen. Tonijnsteak was super, je moet wel van pittig houden en de Barracuda in parmaham was zalig. Lekker veel groenten erbij (morning glow er bij nemen!) en porties zijn groot genoeg. Vlotte bediening, uitgebreide wijnkaart en voordat je het weet zit je heerlijk te tafelen. Wat we nog niet in Thailand hebben meegemaakt is de aparte kaart met vegetarische en veganistische gerechten. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding hoort dit restaurant nr 1 te zijn van Koh Tao.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten!!! Super gewoon, zeker zijn prijs waard, probeer zeker hun suggesties zoals seefood for two

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst de wijn is hier subliem. Vooraf een bruschetta! Als hoofdmenu een vis platte met een Griekse salade. Heerlijk! En als afsluiter een dubbele chocolade taart met slagroom. Bovenal een heerlijke dinner.

Reizigers die Barracuda Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Barracuda Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!