• Gratis parkeren
Pinnacle Koh Tao Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
In Touch Resort & Restaurant(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ban's Diving Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Aan het strand
Koh Tao Simple Life Resort(Ko Tao)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Haadtien Beach Resort(Ko Tao)
Priceline
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb de Mystery room geboekt en een kamer met prachtig uitzicht gekregen. De kamer was klein, maar groot genoeg voor mij alleen. Het resort zelf vond ik aangenaam en rustig, het zwembad is echt een meerwaarde. De staff is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader als je iets meer rust zoekt iets buiten het centrum van sairee.

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst bleek het hotel volgeboekt te zijn terwijl we wel degelijk een boekingsbevestiging hadden. Iemand bij de receptie ging het uitzoeken en liet ons vervolgens 2 uur wachten. Ze boden geen oplossing niets.. Vervelende ervaring, ik ga er niet meer terug. Bied op zijn minst je excuus aan.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Aminjirah, Manager van Ameenjeerah Koh Tao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

Dear Sirs

Please let me take this opportunity to apologize for any booking error that may have occurred and if no suitable apology or correction was initiated a location. I will look into what happened and make sure we learn from it.

Apologies once again.

xoxo Aminjirah

27 april 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad! Bij aankomst van de ferry werden we opgehaald met een shuttle bus van het hotel. daar aangekomen kregen wij een gratis room upgrade, helaas bleek dat van deze kamer de airco kapot was. Meteen een nieuwe kamer gekregen om de avond comfortabel te kunnen spenderen. de volgende dag bleek dat de airco kapot was en daardoor kregen wij een nieuwe kamer. Een nog grotere kamer met een nog beter uitzicht waar we de rest van ons verblijf mochten blijven.
Het ontbijt is goed en elke dag zijn is er wat variatie wat wel fijn is bij een lang verblijf.
de laatste dag vertrokken we om 5 uur s'ochtends waardoor we het ontbijt zouden missen. zonder onze vraag was er speciaal ontbijt klaargezet bij onze kamer voor die ochtend. al met al is de service, de kamers en het hele resort een fantastische ervaring geweest voor ons. Je merkt echt dat de mensen van het resort zich volledig inzetten om het verblijf zo fijn mogelijk te maken voor iedereen.
Wij komen zeker terug en zullen het iedereen aanraden!!

Kamertip: Kamer 2 heeft het mooiste uitzicht en is het grootst
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Aminjirah, Owner van Ameenjeerah Koh Tao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for nice review and for supporting us by booking directly on our own website, thus enjoying free transfers on arrival and departure and the best rates.

xoxo Aminjirah

21 februari 2017 beoordeeld

Wij hadden een van de midnight star kamers geboekt. Na een fijne dag bij het zwembad bleek echter dat naast deze kamer van zonsondergang tot zonsopkomst een generator staat te loeien om het hotel van stroom te voorzien. Dit betekent dus uitlaatgassen bij het zitje voor de deur en slapen met het geronk van de generator dat zelfs door oordopjes heen komt.

Duidelijk geen onbekend probleem, want na enig aandringen heeft de eigenaresse het uiteindelijk netjes opgelost en wij zijn dezelfde avond nog vertrokken. Desondanks kostte dit akkefietje ons de halve avond die we graag anders gespendeerd hadden. De kamer wordt nog gewoon aangeboden dus wees gewaarschuwd!

Het zwembad met uitzicht is overigens prachtig! Wellicht dat je met een andere kamer meer geluk hebt.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Aminjirah, Owner van Ameenjeerah Koh Tao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

You really are a sorry person. We accommodated you every which way including free transfer two ways. Nobody complains about this room except your cheapness. You even refused to pay your f and b bill... Please don't come back.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een nette kamer met uitzicht op zee. Kamer was voorzien van gekleurd verlichting, best sfeervol. Al ontbrak er wel de 'normale' verlichting. Hierdoor was het wat aan de donkere kant s'avonds. Ontbijt was prima geregeld. Personeel is vriendelijk.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Aminjirah, Owner van Ameenjeerah Koh Tao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Dear Sirs

Thank you for taken your time to write a small review and your comments.

xoxo aminjirah