Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Betaalbaar prima hotel op rustige plek. Maar met de scooter ben je zo overal. Een aantal top stranden zelfs binnen een straal van 2 km.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik raad iedereen dit hotel aan

Datum van verblijf: juli 2019
WoodlawnVillas, Guest Relations Manager van Woodlawn Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Dear RuudFeenstra,

Thank you for your fantastic review/

It is wonderful to hear you enjoyed your stay with us at Woodlawn Villas.

We really appreciate your kind words and very much look forward to welcoming you back to Woodlawn Villas again in the future.

Thank you for being such lovely guests and we hope you hurry back soon.

We send you a sincere thank you from us all at Woodlawn Villas.

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een erg fijn verblijf gehad. De villa’s liggen in een mooie groene tuin met palmbomen. Er is een prachtig zwembad, wat een heerlijke afwisseling is van de strandjes. Het personeel is super vriendelijk, zo mochten we nog gebruik maken van de handdoeken en het zwembad na uitchecken. De locatie is prima (wel via gek weggetje dat je er komt). Het beste is om het eiland per scooter te verkennen, als je alles moet lopen is het best ver. Dichtbij het mooiste strand; freedom beach.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
WoodlawnVillas, Guest Relations Manager van Woodlawn Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2019

Dear Suuster11,

Thank you for taking the time to write about your happy experience at Woodlawn Villas Resort.

We are so delighted that you enjoyed your holiday here.

It is lovely to know you enjoyed the tropical green gardens, swimming pool and our super friendly staff.

We do hope you will return to us again in the future, as we look forward to welcoming you again.

Thank you from all the team at Woodlawn Villas.

Warmest Wishes,

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij Woodlawn kom je echt tot rust tussen de palmbomen en ander groen. Wij hadden een ‘normale’ kamer geboekt, maar werden kosteloos geüpgrade naar een suite. De suite was prachtig en van alle gemakken voorzien; keuken, woonkamer, aparte slaapkamer en badkamer met regendouche. We hadden in eerste instantie 2 nachten geboekt, maar besloten dit te verlengen met nog 2 nachten. Dit was overigens geen probleem.

De suite is in zeer goede staat en het bed slaapt heerlijk. Wij vonden het wel het fijnste bed waar we in hebben geslapen na 3 weken Thailand. Het zwembad is daarnaast echt heerlijk om in af te koelen.

De enige minpunten die ik kan noemen is dat er tussen 8 & 5 vaak ook geen bezetting is bij de receptie. Daarnaast hadden wij een koude douche gedurende 4 dagen, die ze ook niet gerepareerd kregen. Jammer dat we na 3 dagen zelf om schone bad/zwembad handdoeken moesten vragen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

De kamer in het hotelgedeelte was mooi en het bed heerlijk zacht. De tuin en het zwembad lagen er netjes bij. De locatie was voor ons slecht, wij wilden geen scooter huren en waren aangewezen op de enkele taxi’s die op het eiland rond reden die ontzettend duur waren.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017

We hebben een aantal dagen genoten van de pool view villa. Zeer ruim met 3 slaapkamers en 3 badkamers. Heel mooi en rustig gelegen in een prachtige tuin. Een gezellige straat met winkeltjes en restaurantjes is op loopafstand. Je kunt ook lopend naar de supermarkt, maar je kunt je maaltijden ook laten bezorgen. Je krijgt een telefoon met beltegoed.

Datum van verblijf: augustus 2017